Gå til innhold

Baby 6 mnd og mat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gitt min jente nå på 6 mnd mat siden hun var litt over 4 mnd. Jeg har laget selv, og kjøpt mye på glass. I de siste 3 dager har hun nesten ikke spist noen ting som helst. Prøvde nettopp og gi henne glass md gulrot og potet som hun liker best av alt, men ville ikke ha det heller. Grøt (alle typer) vil hun heller ikke ha. Tips?

Anonymous poster hash: ad219...7ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilbyr du henne frukt? Det er lett å like. Her går den nye i banan.

Ellers gir du vel MM eller MME, og da får hun jo i seg noe. Matlysten er ikke alltid på topp hos oss voksne heller. Om du mener noe er galt, tar du kontakt med helsestasjon eller lege :)

Anonymous poster hash: 490a5...c2f

Skrevet

Jeg har gitt min jente nå på 6 mnd mat siden hun var litt over 4 mnd. Jeg har laget selv, og kjøpt mye på glass. I de siste 3 dager har hun nesten ikke spist noen ting som helst. Prøvde nettopp og gi henne glass md gulrot og potet som hun liker best av alt, men ville ikke ha det heller. Grøt (alle typer) vil hun heller ikke ha. Tips?

Kanskje hun får tenner? Bare fortsett å prøve. Myke ting som avokado er fint. :)

Anonymous poster hash: b55b3...11c

Skrevet

Mme drikker hun som vanlig:) har ikke prøvd noe annet enn avokado og banan, men ikke gitt det i det siste. Så skal kjøpe det idag og prøve da:) Hun har fått en tann ja, så kan jo muligens være det ja

Skrevet

Mat som kommer inn skal ut igjen den andre veien. Så har du lagt merke til at hun bæsjer? Når? Er den hard?

Anonymous poster hash: 08144...68e

Skrevet

Den var ingen avføring igår, og ikke idag heller. Men sist det var så var den helt normal ( ikke for blat og ikke for hard)

Skrevet

Det er veldig vanlig at de ikke vil ha fast føde når de får tenner :)

Går seg til igjen :)

Skrevet

Det går seg nok til. Pass på at hun får i seg godt med væske. Lag næringsrike smoothier, kanskje med noe olje for å få litt kalorier i henne :)

Anonymous poster hash: bb330...0e2

Skrevet

Ok, takk for svar :)

Skrevet

Tilbyr du henne frukt? Det er lett å like. Her går den nye i banan.

Ellers gir du vel MM eller MME, og da får hun jo i seg noe. Matlysten er ikke alltid på topp hos oss voksne heller. Om du mener noe er galt, tar du kontakt med helsestasjon eller lege :)

Anonymous poster hash: 490a5...c2f

Her er frukt det verste jenta kan få :ler: grønnsaker derimot går ned på høykant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...