Gå til innhold

Dårlige produkter fra anerkjente merker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lar meg stadig irritere over dårlige produkter, spesielt når det kommer fra et merke som er dyrt og anerkjent. Det krever ordentlig research for å klare å styre unna det som er håpløst, og klare å finne de produktene som faktisk er skikkelig gode! Mascaraer som klumper, drysser og er vanskelig å legge. Eyelinere og kajaler som blør og blir borte. Foundations som er vanskelig å legge pent, og som gir tørre partier og urenheter. Øyenskygger som striper. Dette finner man hos samtlige merker, enten det heter Chanel, ysl, lancome, clinique eller Dior.

Jeg bare lurer: tester de ikke produktene sine før de slipper de på markedet?? Har de ingen stolthet når det gjelder hva de leverer? Er det så forbanna vanskelig å lage en eyeliner som ikke flyter utover hele trynet etter 2 timer??

Frustrasjon fra meg, og del gjerne deres tanker om temaet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er på samme måte med de aller fleste merkene dessverre, både dyre og billige.

I sminkevesken min er det derfor stor variasjon av merker. Min beste BB-cream er fra Biotherm, min favoritt leppepomade er fra H&M. Jeg bruker renseskum fra Gratiae, og elsker en leppestift jeg har fra Yves Rocher. Her prøver jeg litt av hvert for å finne ut hva jeg liker best.

Skulle ønske alle produktene fra ett merke var helt perfekte for meg, så jeg slapp å lete☺

Skrevet

Jeg er helt enig med deg. Dårlige leppestifter, foundations som gir kviser, concealere som ikke holder det de lover... Veldig dårlig når man betaler så dyrt, men selvfølgelig er det stort sett merket man legger penger i.

Clinique sin hudpleieserie ødela huden min bl.a. :P Flere av disse merkene har også noen leppestifter som er ordentlig dårlige, samt den ene mascaraen til YSL er kjempevåt.

Men jeg synes flere av disse merkene har mye bra også. Glad i Chanel sin aqualumiere foundation, Dior sine mascaraer og noen av leppestiftene etc. 

Anonymous poster hash: 17990...345
Skrevet

Jeg tror det er ganske individuelt hvor bra f.eks. en eyeliner eller øyenskygge holder seg.Selv har jeg litt fet hud,og uansett hvilke merker jeg tester ut,så striper øyenskyggene seg og eyelinerne forsvinner etter noen timer.På min venninne som har tørr hud holder samme produktene seg mye bedre.

Har noen dyre foundations som jeg aldri får til å legge jevnt.Enkelte merker som Glo Minerals og Anastasia synes jeg er veldig overpriset.

Er ikke enkelt nei,det har nok gått med noen tusenlapper opp igjennom årene,på produkter som virket så lovende men ikke var det likevel ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...