AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 Noen som vet om Tropehagen Zoo har gjort opp for seg angående den røde kors saken som var for en stund siden? http://e24.no/naeringsliv/dyrebutikk-kjede-fikk-kunder-til-aa-stoette-roede-kors-prosjekter-hevder-over-en-halv-million-forsvant/23497238 Husker at jeg handlet der mens de hadde posene og føler meg lurt. Har nå fått ny kattunge og selv om de er den nærmeste butikken vil jeg heller kjøre litt lengre for å sikre at jeg handler hos mer seriøse aktører om dette er tilfellet. Noen som vet? Anonymous poster hash: 21dc9...8e5 Anonymous poster hash: 21dc9...8e5
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #2 Skrevet 19. oktober 2015 Var det ikke en sak der de ble dømt for å ha stjålet en logo også? Anonymous poster hash: 21dc9...8e5
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #3 Skrevet 12. august 2016 Den 18.10.2015 at 14.29, AnonymBruker skrev: Noen som vet om Tropehagen Zoo har gjort opp for seg angående den røde kors saken som var for en stund siden? http://e24.no/naeringsliv/dyrebutikk-kjede-fikk-kunder-til-aa-stoette-roede-kors-prosjekter-hevder-over-en-halv-million-forsvant/23497238 Husker at jeg handlet der mens de hadde posene og føler meg lurt. Har nå fått ny kattunge og selv om de er den nærmeste butikken vil jeg heller kjøre litt lengre for å sikre at jeg handler hos mer seriøse aktører om dette er tilfellet. Noen som vet? Anonymous poster hash: 21dc9...8e5 Anonymous poster hash: 21dc9...8e5 Vet ikke hvordan det gikk med den saken. Men i artikkelen går det jo tydelig frem at det er kjedeledelsen som har "lurt" butikkene så vel som kundene. Butikkene har jo handlet i god tro om at pengene gikk dit de skulle, og så er det ledelsen som ikke har oppfylt sin del av avtalen med RK. Typisk eksempel på at et er stor forskjell på "dyremennesker" og "pengemennesker"! Anonymkode: 2241a...f31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå