AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Del Skrevet 18. oktober 2015 Hvor ofte? Anonymous poster hash: 0d5db...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #2 Del Skrevet 18. oktober 2015 Så ofte du gidder eller trenger. Kommer helt an på hvordan du bruker bilen. Jeg burde egentlig vasket den daglig for å holde den pen, men ender i stedet opp med å vaske den alt for sjelden siden den blir like stygg etter en dag stående utenfor kontoret. Anonymous poster hash: fb772...f83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 18. oktober 2015 #3 Del Skrevet 18. oktober 2015 Der jeg kjører så burde jeg vasket en gang i uken, men det blir heller en gang i mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jomann Skrevet 18. oktober 2015 #4 Del Skrevet 18. oktober 2015 Når den er synlig møkkete. På vinteren holder det minimum annenhver uke. Fuglemøkk, kvae fra trær og lignende må skylles av med en gang for å ikke skade lakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #5 Del Skrevet 18. oktober 2015 Forsøker et par ganger i måneden. Skulle gjort det i dag, men bilen var dekket av islag i dag tidlig og ville ha stått ute i minusgrader etter vask. Tenker derfor at det er best og vente til det blir mildere i været. Anonymous poster hash: d0de0...99d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #6 Del Skrevet 18. oktober 2015 Som sagt over her, fuglemøkk, kvae o.l bør fjernes med én gang. Vasker bilen nesten oftere på vinteren, enn på sommeren pga alt vegsaltet. Ellers blir den vasket når den er synlig møkkete. Unngå vaskehall, i allefall vasking med børster. Anonymous poster hash: bc2f5...f71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prt90 Skrevet 19. oktober 2015 #7 Del Skrevet 19. oktober 2015 Aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå