Gå til innhold

Sliter med å være singel (eneste i vennegjengen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært singel et halvt år ca. Hater det virkelig. Alle mine venninner er i et forhold. Føler meg veldig utenom. Blir selvfølgelig nedprioritert, siden de fleste er med kjæresten hver dag. Skjønner det. 

Er ikke så lett å komme seg ut heller da, siden jeg sjeldent har noen å gå ut med. Føler ikke for å gå ut alene heller, er ikke så veldig utadvent. Har prøvd tinder, men der er det bare useriøse menn.. Sukker ol er så kleint synes jeg. 

Sitter å depper litt siden jeg føler jeg aldri kommer til å møte noen. Har en sønn på snart 3 år som jeg har hovedomsorgen for så har ikke tid til så annet enn han, som hobbyer ol heller. 

Flere som er der jeg er? Hva gjorde/gjør dere? Noen oppmuntrende ord?

Anonymous poster hash: 902ab...cf3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyt det heller! Min erfaring er at man har tedenser til å ose "deperasjon" når man MÅ ha kjæreste, og disse signalene blir plukket opp av andre. Du får kjæreste når du får det, slutt å stress! Ha det heller kjekt med sønnen din som nå går igjennom mange spennende og lærerike perioder :)

Skrevet

har vært singel i 5år, alle i vennene mine er i fohold. har en sønn på 2år, føler meg fort veldig ensom på kveldene og i helgene

Anonymous poster hash: 92d13...dcf
Skrevet

har vært singel i 5år, alle i vennene mine er i fohold. har en sønn på 2år, føler meg fort veldig ensom på kveldene og i helgene

Anonymous poster hash: 92d13...dcf

Ja, det som er verst er på kveldene når man sitter alene. Buhu, synes synd på med selv.

Anonymous poster hash: 902ab...cf3

Skrevet

Samme føler jeg....

Det er kjipt når alle venninnene mine snakker om fremtiden. De har en å planlegge SAMMEN MED. Jeg må planlegge alt alene. Jeg kan ikke vente på at en prins kommer ridende på en hvit hest heller.....

Også er det kjedelig når de drar på kjærestetur, skal ha kjærestekveld hver helg hjemme, ut å spise med kjæresten osv. Også sitter jeg igjen. Heldigvis har jeg en venninne som har en type som jobber turnus, så noen helger har hun "fri" fra han og kan være med meg. 

Jeg er ung, men jeg føler ikke at jeg kan tenke "men han er nok rett rundt hjørnet" slik som andre sier til meg. For hva om det ikke skjer? Hva om jeg forblir singel en stund? Jeg kan jo ikke stå på  stedet hvil heller. 

Anonymous poster hash: 77dab...9ae
Skrevet (endret)

Jeg har vært singel i mange år og skal ærlig innrømme jeg savner å ha kjæreste.

De positive sidene er likevel mange:

- At jeg ikke trenger å "ta hensyn til noen" i form av å alltid måtte fortelle hvor jeg går og å planlegge dagen i like stor grad som jeg måtte i et forhold.

- Leiligheten er nøyaktig like ryddig/rotete som da jeg forlot den.

- Sjokoladen jeg skulle kose meg med ligger fortsatt i skuffen.

- Ingen finner ut at de skal være "snill" og vaske klærene mine uten å helt ha forstått at å vaske en dongeribukse med en hvit BH på 60grader ikke er et sjakktrekk :fnise:

- Jeg får sofaen for meg selv :P

- Jeg kan ligge med hvem jeg vil

- Dusjen er alltid ledig

Hm.... Nå har jeg faktisk glemt hvorfor jeg likte å være i et forhold :fnise:

Nei... Nå lyver jeg... Det jeg har gjort for å takle å være singel er det overnevnte..

Jeg savner en armkrok å ligge i, framtidsplaner, å dele alt, å alltid føle meg som femte hjul på vogna, Barn, bedre råd...

Endret av altflyter
Skrevet

Du burde skaffe større nettverk. Ingen kolleger som blir med en tur på byen? eller noe ?

Jeg trives som singel . Og når jeg tenker meg om så er det flere av de jeg er med om har samboer eller er gift eller lignende. Ikke noe som bryr meg nevneverdig. 

Anonymous poster hash: 22354...fca
Skrevet

Hei TS og alle dere andre som føler seg alene.

Jeg har det på samme måten!

Hvis noen av dere vil bli bedre kjent og kanskje treffes til en kaffe en dag så send meg en PM. 

Jeg er lei av å sitte alene på kveldene og vil gjøre noe med det.

klem til dere :hug:

Skrevet

Forstår deg godt. Alle mine venninner er i forhold og nå skal alle bare gjøre paraktiviteter... Må liksom ha type for å kunne være med på sosiale ting nå. Så jeg blir dermed nedprioritert. For å være ærlig syntes jeg det er noe dritt og er litt skuffet over at jeg plutselig er luft nå som alle har fått seg kjæreste...

Anonymous poster hash: 8df8d...b10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...