Gå til innhold

Strømpebukser som ikke rakner?

Anbefalte innlegg

Gjest earlgrey
Skrevet

Finnes det?? Blir gal av å bruke 100kr på strømpebukser som rakner hver helg :P

Videoannonse
Annonse
Gjest lipgloss
Skrevet

Hiver meg på denne,bruker selv mye penger på strømpebukser og det hadde vært fantastisk å kunne sleppe at dem rakner

Skrevet

Hvor er det de rakner da?

Anonymous poster hash: db2b3...d30

Gjest lipgloss
Skrevet

De rakner i tærne,lårene overalt :)) og ja jeg steller føttene godt ingen hard hud og skarpe tånegler.

føler bare ofte de tåler lite bruk før de rakner.

Gjest earlgrey
Skrevet

Hvor er det de rakner da? Anonymous poster hash: db2b3...d30

Som regel oppover leggen/kneet/låret, har prøvd å kjøpe for store også men det hjelper ikke? :P

Skrevet

Wolford, Falke og Oroblu har gode. Ikke riv og slit i dem, bruk hansker når du tar dem på og unngå skarpe, flisete negler og tørre hæler.

Anonymous poster hash: dc5e2...cab

• Liker 1
Skrevet

Hansker.

Skrevet

Jeg har gitt opp strømpebukser under 60 den... Strømpebukser i mindre den kjøper jeg som engangs. 

Anonymous poster hash: 6319f...57e
Skrevet

Som regel oppover leggen/kneet/låret, har prøvd å kjøpe for store også men det hjelper ikke? :P

Høres nesten ut som du kommer borti eller sitter på trebenker eller stoler av tre som er litt 'rufsete'.

Det er det vanskelig å finne noe som ikke rakner av å hekte seg fast i.

Skrevet

Slank deg.

Anonymous poster hash: 48467...03d
Skrevet

Legg strømpebuksene i litt vann tilsatt skyllemiddel, skyll og tørk dem før bruk. Evt. kan de også fuktes og legges en stund i fryseren før man henger dem til tørk. Begge deler gjør at tråden de er strikket av blir seigere og ikke ryker så lett. Følgelig rakner heller ikke strømpebuksene like lett.

Strømpebuksene blir også mykere og mindre statiske. Fungerer på alle slags strømper og strømpebukser både dyre og billige.

Skrevet

De litt tykkere strømpebuksene som er til menn rakner ikke. De er laget på en helt annen måte.

Det er meningen at strømpebukser til kvinner skal rakne hele tiden. Slik at de hele tiden kjøper nye og atter nye. Menn handler bare når de absolutt må, og det er bare en tråd igjen av strømpebuksa.

Så hvis du syns det er greit med en "pung" forran på strømpebuksa. Så gå for de. Ingen som ser den uansett.

Anonymous poster hash: 2855d...09d

Skrevet

Jeg elsker de fra HM jeg da. Ja, de ryker etterhvert de og. Men jeg kan bruke samme strømpebuksa MANGE ganger. Bruker strømpebukse 2-3 ganger i uka på jobb, og som regel så kjøper jeg maks en strømpebukse i måneden. Med mindre jeg er uheldig og hekter meg fast i noe. Men opplever veldig veldig sjeldent at de ryker bare sånn uten videre. Jeg hiver de i vaskemaskin tilogmed jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...