jenteanonym91 Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 Fikk ny parfyme av kjæresten min til bursdagen min for noen måneder siden... En stor flaske med en dyr parfyme. I dag mistet jeg den i bakken. Den knustes ikke, men det kommer ikke noe ut lengre. Ser ut som det er noe bøyd på slangen/det som er inni flaska. Hva gjør jeg?! Vil jo ha parfymen og kunne bruke denne. Har en gammel flaske med samme parfyme som er tom, går det ann å helle over på noe vis? Ser ikke ut som en parfymeflaske som kan åpnes. Fortvilet :-/
globalagogo Skrevet 18. oktober 2015 #2 Skrevet 18. oktober 2015 Hadde vært litt enklere om du hadde noen bilder av den, eller hvilket merke det er, hva slags åpning den har osv osv osvo sovsovosvosv osov sovos vosov ... 2
Fionnuala Skrevet 18. oktober 2015 #4 Skrevet 18. oktober 2015 Ville ikke helt den over i ny flaske, av erfaring så mister den mye av effekten da. Hvis du ikke klarer å fikse det selv, ville jeg prøvd å ta den med i et parfymeri (fortrinnsvis der den er kjøpt, men andre går også), og hørt om de har noen gode tips. Kan hende de har ny kork til deg, eller at de kan bestille inn ny.
Cathj Skrevet 18. oktober 2015 #5 Skrevet 18. oktober 2015 http://www.ehow.com/how_5832630_remove-top-old-perfume-bottles.html 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå