AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Del Skrevet 18. oktober 2015 Hver gang jeg drikker...blir det aalt for mye(!!!) Er så sykt teit i fylla. Lover meg alltid å oppføre meg, prøvde i går. Gikk til en viss grad greit. Men sier/gjør alltid noe dumt. Må lære meg å drikke uten å være så rar. Tips?Anonymous poster hash: f9e9b...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullførsetningen Skrevet 18. oktober 2015 #2 Del Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Drikk kun øl, og la annenhver øl være alkoholfri. Funker veldig bra. Folk bryr seg ikke om hva du drikker uansett, og hvis de har lagt merke til at du noen ganger har drukket for mye, vil de se på det som positivt at du gjør noe med det. Endret 18. oktober 2015 av fullførsetningen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodbye_kitty Skrevet 18. oktober 2015 #3 Del Skrevet 18. oktober 2015 Syns denne var fin: Å følgje den såkalla lykkepromillen kan vere eit fint tiltak med tanke på alkoholinntaket, seier Løvland. Lykkepromillen er det promillenivået kor det frigis mest lykkestoff i hjernen, og kor du er litt brisen og føler deg bra heile kvelden utan å vere full. Dersom du klarer å ligge på dette nivået unngår du negative konsekvensar som fyllenerver og bakrus. Lykkepromillen er lågare enn folk trur, og ligg mellom 0,5 og 1. For å halde på lykkepromillen kan man starte med 3 eller 4 øl (avhengig av om du er gut eller jente) på vors, og held deretter fram med annakvart glas med øl og vatn på byen. Hugs at det tek minst 30 minutt før ein veit kor høg promillen eigentleg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #4 Del Skrevet 18. oktober 2015 Syns denne var fin: Åh, den skulle jeg ønsket flere hadde lest! Jeg var på et sosialt arrangement i går, som skulle avsluttes med middag og dans. Frem til middag hadde alle en såkalt "lykkepromille" (lav promille, høy steming), men i løpet av middagen snudde det til å bli "høy promille, høy stemning" hos omtrent halvparten, og "lav promille, lav stemning" hos den andre halvparten (også referert til som "pinglene" som ikke ville være med på moroa). Jeg har ikke behov for å se mine barns venners foreldre strippe til undertøyet! Det var et syn jeg helst ikke skulle sett, og det var veldig mange som forlot arrangementet etter denne høyst uvelkomne "underholdningen". Til trådstarter: Jeg er enig med de andre, annenhver enhet bør være alkoholfri. Hold deg til drikke med lavt alkoholinnhold (øl, cider), og unngå blande. Anonymous poster hash: 50b57...9a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #5 Del Skrevet 18. oktober 2015 Samme her, hver gang jeg drikker drikker jeg altformye og dummer meg ut vil ikke være en sånn person altså... Anonymous poster hash: c50e1...443 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #6 Del Skrevet 18. oktober 2015 Da må man rett og slett ta seg selv i nakken litt. Det er jo ingen andre som kan sørger for at man drikker mindre enn en selv. Hold deg unna sprit og pass på å drikke godt med vann innimellom, det hjelper faktisk en hel del. Man bør også vurdere å holde seg unna sterkøl (type 10% eller høyere). Anonymous poster hash: 99f98...073 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #7 Del Skrevet 18. oktober 2015 Drikk langsomt og ikke for sterkt om du har vansker med å kontrollere deg. Som tenåring ble det mye shots, og da gikk det deretter. Nå drikker jeg vin, vet sånn ca. hva jeg tåler og når jeg må drikke mer langsomt, slik at jeg havner der jeg vil være. Altså til det punket hvor jeg er ekstra sosial, blid og glad, men ikke dritings og pinlig å se på. Anonymous poster hash: a20f2...b9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herremann Skrevet 18. oktober 2015 #8 Del Skrevet 18. oktober 2015 det jeg pleier å gjøre er å ha ca 5 stk 0.5l øl på vorset og deretter drikke lettøl på byen. Ser jo ut som vanlig pils så ingen legger merke til det uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #9 Del Skrevet 18. oktober 2015 Ta med deg mindre drikke på fest, og ikke ta i mot drikke fra andre. Drikk saktere. Dropp vors når du skal på byen og kun ta noen drinker på byen. Spis godt før du starter å drikke. Anonymous poster hash: 96f72...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå