AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 Vi må ha ny seng, mannen får vondt i ryggen i den vi har. Den her helt nedligget også, så på tide med ny. Har kikket på nettet, men det er jo håpløst... Så mye å velge i i alle prisklasser... Hva er viktig å se på? Og hvor mye må man ut med for en god seng? Jeg skjønner selvfølgelig at vi må prøve i butikk, men lurer på om noen har gode råd og innspill? Anonymous poster hash: 9921d...446
Cata Skrevet 18. oktober 2015 #2 Skrevet 18. oktober 2015 Tenk gjennom hva slags madrass dere vil ha. Vil dere ha medium, fast eller myk? Eller vil f.eks. mannen ha hard og du medium? Det gir en pekepinn om hva dere må se etter. Hva slags seng vil dere ha? Går dere for kontinentalseng, eller er rammemadrass bedre for deres behov (og soverom) ? Når dere er blitt noenlunde enig med dere selv og hverandre om disse tingene så kan dere sjekke litt "best i test" omtaler. Det er ikke fasiten for om dere ligger godt eller ei, men kan gi inntrykk av om madrassene er holdbare eller om de blir nedligget i løpet av et par år. Dere har sikkert ikke lyst til å bytte igjen riktig så fort. (En madrass fra IKEA har vunnet slike kåringer flere ganger, så det trenger ikke bli superdyrt.) Og så må dere rundt og prøve og prøve og prøve..... For det hjelper ikke om madrassen får all verdens gode kritikker om den ikke samtidig er god for nettopp deres rygger.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #3 Skrevet 18. oktober 2015 Dere må rett og slett ligge litt rundt Tok meg LANG tid før jeg fant rett seng. Madrassen kan f.eks være hard på ene siden og mykere på den andre, om dere ønsker det. Jeg betalte 12.000 kr for min kontinentalseng på Bohus. SÅ verdt det, sover som en gris! Anonymous poster hash: 075c9...971
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #4 Skrevet 18. oktober 2015 Dette får du god veiiledning og all informawjoon du trenger i en møbelbutikk. Får du ikke informasjon og veiledning gå videre til neste møbelbutikk. Nettsøk er helt håpløst med mindre du kan ta hva som helst av madrasser. Anonymous poster hash: cb68a...bce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå