Gå til innhold

Ekstremt knullevillig nabo

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Snakk med kjæresten din du. Men synes ikke det er noe galt i å ligge med kjæresten hvis du har snakket med typen din først. Og at du tenner på det gjør absolutt ingenting.

:klo:

Anonymous poster hash: a6325...5d3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_SeXy_DoRullNisse

Snakk med kjæresten din du. Men synes ikke det er noe galt i å ligge med kjæresten hvis du har snakket med typen din først. Og at du tenner på det gjør absolutt ingenting.

Regner med du mente naboen? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :P Ja, selvfølgelig. Gikk litt fort der  :fnise:

Synes at du for høflighets skyld bør orientere kjæresten før du stikker bort og ligger med naboen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha sex med nabo´n er sjeldent et sjakktrekk samme hvor deilig han er, eller hvor pirrende fantasien kan være.. Been there, done that.. 

( I min situasjon bodde vi i tomansbolig, så var bare en trapp i mellom å møtes på når vi var alene )... 

Anonymous poster hash: fbe14...c21

Min erfaring også.

Skal man ha sex med naboen sin, så pass på at det skjer edru. Her resulterte ukesvis med elektrisk kjemi i dårlig dritings-sex.

Anonymous poster hash: 3be19...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har knullet nabodama og tror ikke hun angrer:P Sånne menn som er så frempå som han er gjerne de beste elskerne :wink:  

Synes du bør gripe sjansen mens du enda er attraktiv. Tro meg jeg er i 50-årene og det er ganske mange av de jeg har ligget med som har betrodd seg og angrer på sjanser de aldri tok fordi de var for pripne. 

Anonymous poster hash: 870d3...928
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke gøy å bli utsatt for utroskap, så tenk før du handler. Vit hva du gjør. 

Anonymous poster hash: 8d6b4...ea2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 år senere...
AnonymBruker skrev (På 18.10.2015 den 8.51):

Har en god venn i naboen, som nå har begynt å mase om å få meg til sengs. Han ønsker bare "et knull" som han så pent sier det for å få "kjenne litt hvordan jeg er". Dette til tross for at jeg har kjæreste. Jeg begynner å bli veldig lei, men han er jo en god venn, så jeg har i det siste faktisk begynte å vurdere å gi han en runde i halmen for å få det ut av verden. Jeg må jo også innrømme at jeg tenner litt på tanken selv også :fnise:

Men jeg er jo redd for at hvis vi har sex én gang, så vil han kanskje bare mase enda mer om flere runder? (I hvertfall hvis sexen er god)

Er det dumt av meg?

Anonymous poster hash: 55dcf...c25

Hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en god venn i naboen, som nå har begynt å mase om å få meg til sengs. Han ønsker bare "et knull" som han så pent sier det for å få "kjenne litt hvordan jeg er". Dette til tross for at jeg har kjæreste. Jeg begynner å bli veldig lei, men han er jo en god venn, så jeg har i det siste faktisk begynte å vurdere å gi han en runde i halmen for å få det ut av verden. Jeg må jo også innrømme at jeg tenner litt på tanken selv også :fnise:

Men jeg er jo redd for at hvis vi har sex én gang, så vil han kanskje bare mase enda mer om flere runder? (I hvertfall hvis sexen er god)

Er det dumt av meg?

Hørest ut som du  virker barnsleg m/  ekstremt dårleg tolleransevne / vurderingsevne.

Bør nok ta noen runder med deg selv her.  Du velger å søke råd fra KG sine lesere om hva som er det riktige.  Svaret burde vert entydig !  Har du en venn så bør du selvsagt ta omsyn til det.  

Endret av Skybe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på ts sin mus tåler hard knulling med naboen da? Er nok det som bekymrer mest. 

Anonymkode: 0501c...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndersenG skrev (1 time siden):

Hvordan gikk det?

6 år senere...

Anonymkode: 4a7ee...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus51

Er det dumt av meg?

Ikke knull folk fordi de maser.

tvert imot - ikke knull de som maser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...