AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Del Skrevet 18. oktober 2015 Har en god venn i naboen, som nå har begynt å mase om å få meg til sengs. Han ønsker bare "et knull" som han så pent sier det for å få "kjenne litt hvordan jeg er". Dette til tross for at jeg har kjæreste. Jeg begynner å bli veldig lei, men han er jo en god venn, så jeg har i det siste faktisk begynte å vurdere å gi han en runde i halmen for å få det ut av verden. Jeg må jo også innrømme at jeg tenner litt på tanken selv også Men jeg er jo redd for at hvis vi har sex én gang, så vil han kanskje bare mase enda mer om flere runder? (I hvertfall hvis sexen er god) Er det dumt av meg? Anonymous poster hash: 55dcf...c25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 18. oktober 2015 #2 Del Skrevet 18. oktober 2015 Det vil være dumt av deg, ja. Du burde enten si klart og tydelig fra til vedkommende at du ikke er interessert, eventuelt så burde du slå opp med kjæresten din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 18. oktober 2015 #3 Del Skrevet 18. oktober 2015 Hadde du vært singel hadde det vært en ting. Også det at du tenner på tanken, helt ok. Men husk at du har kjæreste da kvinne! Hvis du gjennomfører, slå opp med kjæresten din først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 18. oktober 2015 #4 Del Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Har en god venn i naboen, som nå har begynt å mase om å få meg til sengs. Han ønsker bare "et knull" som han så pent sier det for å få "kjenne litt hvordan jeg er". Dette til tross for at jeg har kjæreste. Jeg begynner å bli veldig lei, men han er jo en god venn, så jeg har i det siste faktisk begynte å vurdere å gi han en runde i halmen for å få det ut av verden. Jeg må jo også innrømme at jeg tenner litt på tanken selv også Men jeg er jo redd for at hvis vi har sex én gang, så vil han kanskje bare mase enda mer om flere runder? (I hvertfall hvis sexen er god) Er det dumt av meg? Anonymous poster hash: 55dcf...c25 Dumt av deg. Endret 18. oktober 2015 av Coolaid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 18. oktober 2015 #5 Del Skrevet 18. oktober 2015 Det vil være dumt av deg, ja. Du burde enten si klart og tydelig fra til vedkommende at du ikke er interessert, eventuelt så burde du slå opp med kjæresten din. Eller snakke med kjæresten og finne ut om dette er noe de kan gjøre sammen på en eller annen måte.... om de begge har sånne preferanser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 18. oktober 2015 #6 Del Skrevet 18. oktober 2015 Kjenner meg faktisk igjen.. Bare at det er omvendt :-) Naboen er snart femti år, men deilig, fresh og sporty.. Og som jeg tenner på ham! Jeg er tretti og nysingel. Det har seg sånn at jeg vil ha et par runder med ham inne hos ham eller i garasjen. Han er gift og har to barn. Tror det bare blir med fantasien, men fy så kåt jeg blir når jeg ser fyren. Mmmmmmm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 18. oktober 2015 #7 Del Skrevet 18. oktober 2015 Ryddet for innlegg som oppfordrer til voldshandlinger. pinar, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 18. oktober 2015 #8 Del Skrevet 18. oktober 2015 Du lurer faktisk på om det er dumt av deg å knulle naboen til tross for at du har kjæreste, og er såpass usikker på svaret at du må spørre på et forum? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #9 Del Skrevet 18. oktober 2015 det hadde jeg droppet. jeg hadde en slik nabo, og i det jeg sa nei tok han med seg en annen i stedet. det kan bli litt for nært. hvis du har kjæreste så er det vel åpenbart at du burde droppe det. Anonymous poster hash: 149b5...ca9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #10 Del Skrevet 18. oktober 2015 det hadde jeg droppet. jeg hadde en slik nabo, og i det jeg sa nei tok han med seg en annen i stedet. det kan bli litt for nært. hvis du har kjæreste så er det vel åpenbart at du burde droppe det. Anonymous poster hash: 149b5...ca9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #11 Del Skrevet 18. oktober 2015 Jeg skjønner at du føler deg smigret, en er en time med knulling verdt å knuse forholdet ditt for? Naboen din bare strekker strikken for å se hvor langt du er villig til å gå for ham, når han har pult deg mister han interessen og går videre til neste prosjekt. Og da sitter du der og har begått det ultimate svik/tillitsbrudd ovenfor kjæresten din.Anonymous poster hash: d09b5...5e3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #12 Del Skrevet 18. oktober 2015 TS fremstår som ei løs horeAnonymous poster hash: a060f...fe9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 18. oktober 2015 #13 Del Skrevet 18. oktober 2015 Wow? Har du aldri fått et tilbud om en runde i senga før? Det er vel helt klart at du ikke skal gjøre det når du har type, uansett hva han sier. Høres nesten ut som du puler alle som spør, eller at du føler dette er sjansen din til å få deg et ligg utenom typen. Beklager om jeg høres frekk ut, men du fremstiller det selv veldig uheldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #14 Del Skrevet 18. oktober 2015 Om du knuller alle som spør, går det ikke lang tid før ingen vil ta i deg med ildtang en gang Så ja, dette er dumt av deg!Anonymous poster hash: f63cb...157 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #15 Del Skrevet 18. oktober 2015 Å ha sex med nabo´n er sjeldent et sjakktrekk samme hvor deilig han er, eller hvor pirrende fantasien kan være.. Been there, done that.. ( I min situasjon bodde vi i tomansbolig, så var bare en trapp i mellom å møtes på når vi var alene )... Anonymous poster hash: fbe14...c21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #16 Del Skrevet 18. oktober 2015 Har en god venn i naboen, som nå har begynt å mase om å få meg til sengs. Han ønsker bare "et knull" som han så pent sier det for å få "kjenne litt hvordan jeg er". Dette til tross for at jeg har kjæreste. Jeg begynner å bli veldig lei, men han er jo en god venn, så jeg har i det siste faktisk begynte å vurdere å gi han en runde i halmen for å få det ut av verden. Jeg må jo også innrømme at jeg tenner litt på tanken selv også Men jeg er jo redd for at hvis vi har sex én gang, så vil han kanskje bare mase enda mer om flere runder? (I hvertfall hvis sexen er god) Er det dumt av meg? Anonymous poster hash: 55dcf...c25 Hva gjør denne fyren her til en "god venn"? Anonymous poster hash: 99ed3...75b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #17 Del Skrevet 18. oktober 2015 Hva gjør denne fyren her til en "god venn"?Anonymous poster hash: 99ed3...75b Hallo, han puler ho, og hele denne tråden er bare et skalkeskjul for at hun skal få lette sin "samvittighet"Anonymous poster hash: a060f...fe9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #18 Del Skrevet 18. oktober 2015 Venner maser ikke om sex. Det er ikke vennskap naboen er ute etter. Anonymous poster hash: 44bac...a97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #19 Del Skrevet 25. oktober 2015 Kan ikke se noe galt i det at du har sex med naboen, om lysta er der. Anonymous poster hash: 11b30...3dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dide Skrevet 25. oktober 2015 #20 Del Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Snakk med kjæresten din du. Men synes ikke det er noe galt i å ligge med naboen hvis du har snakket med typen din først. Og at du tenner på det gjør absolutt ingenting. Endret 25. oktober 2015 av Dide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå