AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Del Skrevet 18. oktober 2015 Hei, jeg er mannlig student og bor i et kollektiv sammen med en del andre gutter. Vi er egentlig en god gjeng, men det er en fyr som ikke er så glad i meg selv om jeg digger han. Det er bare å henge med meg han ikke liker, vi går overens. Uansett så ruslet vi sammen hjem i kveld etter å ha vært ute på byen med noen venninner. Så ut av det blå begynner han å snakke om oppveksten sin og hvordan han hadde det ganske kjipt og at faren slo han. Forstår jo at det å fortelle slikt mens man er på fylla er noe annet enn å ta samtalen mens man er edru. Men kan det være at jeg ikke er så mislikt som jeg har trodd tidligere? Anonymous poster hash: 0eaac...e64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #2 Del Skrevet 18. oktober 2015 Edit: han var ikke sørpings, vi hadde drukket litt, men han var ikke spesielt full. Anonymous poster hash: 0eaac...e64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #3 Del Skrevet 18. oktober 2015 Han har nok merket at du digger ham og derfor tør han å åpne seg for deg. Det at du skriver her om hendelsen er for meg et tegn på at du er en reflektert person som ikke forteller dette videre til de andre gutta, men grunner på det selv. Vis deg tillitten verdig. Jeg tror denne gutten er litt nysgjerrig på deg, men noe ved deg er også litt skummelt, siden han ikke vil hengne med deg ellers. Kanskje han ikke er vant med åpenheten din, eller andre egenskaper du har. I fylla mister vi hemningene vi har ellers, og det som ellers gjør deg skummel er ikke så skummelt lengre. For en som har båret på en slik hemmelighet som kompisen din kan det være et stort steg å fortelle det til noen. Vær forberedt på at han kan unngå deg litt når han blir edru igjen. Det er ikke fordi han ikke liker deg, men han er redd for den virkningen du har på ham. (På samme måte som sjenerte kan unngå veldig utadvendte mennesker fordi man føler man må være like utadvendt, men feiler.) Om du er tålmodig med kompisen din tror jeg dere kan bygge et fint vennskap. Anonymous poster hash: a9540...ef7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #4 Del Skrevet 18. oktober 2015 Ja og nei. Man skal ikke ta alt som kommer fra en sørpedritings full munn som god fisk, da det kan være mye rart. Samtidig sies det at det er når ølet går inn at sannheten kommer frem, personlig tolker jeg det slik at det gjelder når man er brisen og opptil moderat beruset. Anonymous poster hash: befc6...b53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #5 Del Skrevet 18. oktober 2015 Tusen takk for svar. TS Anonymous poster hash: 0eaac...e64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #6 Del Skrevet 18. oktober 2015 Ville tatt det som en tillitserklæring. Anonymous poster hash: 7fd7a...eea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #7 Del Skrevet 18. oktober 2015 Fylle øyeblikk der han var svak og trengte å åpne kanalen. Man åpner seg lettere til fremmede eller noen man anser som "lavere" enn seg selv, fordi man ikke vil bli dømt av venner eller at venner skal forandre syn på en og se på en som svak. Jeg ville ikke lagt noe i det om at han liker deg noe mer eller mindre pga det, men at han var full og trengte å få det ut, og du var tilfeldigvis den han gikk med når de tankene hans begynte å komme. Anonymous poster hash: 5e67f...04d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå