Gå til innhold

Sjarmerende mennesker, flere som er skeptisk?

Summers

Anbefalte innlegg

Flere som er skeptiske til sjarmerende mennesker?Jeg synes alltid det er noe falsk med folk som virker sjarmerende. Enten at man sier hva som helst for å bli likt eller omvendt at man leker med den andre personen. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg klarer å skille de som er genuint gode på bunnen og de som er falske.

Anonymous poster hash: 15950...0d3
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres fordømmende ut.  Sjarm er så mangt og er subjektivt. Man kan ikke tro at folk med en viss sjarm har baktanker og måloppnåelse p.g.a væremåte. Tale og kroppsråk er noe man utvikler over tid, og noen har kanskje en jobb som krever innslag av sjarm, og at man kanskje har vanskelig for å endre væremåte utenom arbeid. Sjarm gir sågar positive og negative utslag i forhold til den man møter, men det høres veldig fordømmende ut å være notorisk på dette.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer å skille de sjarmerende menneskene fra de som prøver å være sjarmerende. Det er noe ekte ved de naturlig sjarmerende personene, noe de andre ikke klarer å fake. De fake sjarmørene klarer ikke å skjule at de har en agenda.

Anonymous poster hash: 3118f...24a

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg kan være sjarmerende mot noen fordi jeg vil ha noe fra dem, men ellers er jeg det for å være hyggelig. Å være sjarmerende er naturlig for meg. 

Anonymous poster hash: b4e34...6b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en veldig sjarmerende lillebror. Jeg vet at det ikke er noe falskt med det, siden han har vært sånn siden han var baby. Han har en måte å være med folk på som gjør at han veldig lett får venner, og er veldig populær, uten å nødvendigvis prøve på det. Folk bare liker han. :) 

Man merker forskjell på de som prøver å være det, og de som bare er sånn. Det er ikke særlig vanskelig.

Anonymous poster hash: bf0cf...a98
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man merker forskjell på de som prøver å være det, og de som bare er sånn. Det er ikke særlig vanskelig.

Anonymous poster hash: bf0cf...a98

Jeg tror jeg merker det over tid, men det første gangene man møter folk så synes jeg ikke det er lett.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg merker det over tid, men det første gangene man møter folk så synes jeg ikke det er lett.

Er du sjarmerende summers?

Anonymous poster hash: 32de5...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sjarmerende summers?

Nå handler ikke tråden om meg, men nei jeg er ikke sjarmerende.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå handler ikke tråden om meg, men nei jeg er ikke sjarmerende.

Skjønner ikke helt hva som er negativt med å være sjarmerende? Mener du det er falskt eller pålagt hvis noen er det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være sjarmerende er positivt og veldig hyggelig om folk er det.

Ellers er noen sleipe, de tror og kan virke/ prøver å være sjarmerende, men de er langt fra sjarmerende. Sånne er jeg skeptisk mot, men gjennomskuer de ganske raskt, tror jeg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får høre at jeg er veldig sjarmerende, men jeg er ikke falsk. Er bare sånn av natur. Når det gjelder andre oppdager jeg raskt om det er smisking eller naturlig.

Anonymous poster hash: d7140...816
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst?

Jeg antar at folk jeg genuine når de snakker med meg, så tanken på at noen hyggelige er falske eller har baktanker har aldri slått meg.

Med unntak av fulle menn på byen som skal øse ut hvor nydelig jeg er, det skjønner jeg jo at ikke sies oppriktig, men med baktanker.

Anonymous poster hash: 98f1f...a98
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slektning som er psykopat (den faktiske diagnosen, ikke bare det at hun innimellom blir litt ekstra sinna). Hun er ekstremt sjarmerende mot folk utenfor familien. Så jeg er vokst opp med å se en utrolig sjarmerende person som i det hun er alene med slekta viser en helt annen side. Dermed blitt veldig skeptisk til sjarmerende folk. 

Jeg føler også at det blir mye falskt i det. Sånne som synes alt man sier er så interessant og morsomt, og som viser voldsom fascinasjon for alt man sier. Blæh, det blir så falskt. 

Anonymous poster hash: 59f5c...618
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet faktisk ikke helt..

Etter et katastrofeforhold med en utrolig sjarmerende psyko bak meg så burde jeg være på vakt men jeg er såpass naiv at jeg tror jeg sikkert hadde falt for en slik en på nytt.

Håper jo ikke det men sjarmerende mennesker er jo nettopp det.....sjarmerende...og man blir tiltrukket nesten automatisk..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt som menn på byen det der. De er hyggelige og sjarmerende, helt til du sier at du ikke har tenkt til å bli med dem hjem :fnise:

Jeg er skeptisk til folk som gir for mange komplimenter. Jeg gir jo ofte komplimenter selv, men har vært borti folk som gir 20 komplimenter i løpet av en 10 minutters samtale og da lurer jeg på hvorfor? Det er jo grenser på hvor mange komplimenter man kan slenge ut uten at det virker påtatt og rart, men aller først tenker jeg at de sikkert har tatt et kurs eller noe der de lærer at folk liker deg bedre om du gir dem komplimenter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slektning som er psykopat (den faktiske diagnosen, ikke bare det at hun innimellom blir litt ekstra sinna). Hun er ekstremt sjarmerende mot folk utenfor familien. Så jeg er vokst opp med å se en utrolig sjarmerende person som i det hun er alene med slekta viser en helt annen side. Dermed blitt veldig skeptisk til sjarmerende folk. 

Jeg føler også at det blir mye falskt i det. Sånne som synes alt man sier er så interessant og morsomt, og som viser voldsom fascinasjon for alt man sier. Blæh, det blir så falskt. 

Anonymous poster hash: 59f5c...618

Aldri møtt noen psykopater, men ja synes fortsatt det virker falskt når alt er så interessant og morsomt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awkward tilbakestående menn på byen som prøver å være sjarmerende, er ikke sjarmerende :glare:

Anonymous poster hash: b4e34...6b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...