Teardrop Skrevet 17. oktober 2015 #1 Skrevet 17. oktober 2015 Vi vurderer å gifte oss i utlandet fordi vi ikke ønsker hverken kirkebryllupp eller rådhusbryllupp. Å dra på en kjærestetur til utlandet å møte forloverne våre mot slutten av reisen for å gifte oss hadde vært supert! Vet ikke i hvilket land,paris har jeg vært i 3 ganger å har ingen ønske om å giftes der da jeg ikke synes det er så fint,flott og romantsk som alle skal ha det til. Hvor lenge etter et bryllupp i utlandet synes dere det passer seg å ha selve festen sammen med venner og familie?
Tanuki Skrevet 21. oktober 2015 #2 Skrevet 21. oktober 2015 Følger! Mine forslag: Ecija, Spania A Coruna, Spania New Orleans, USA Hellas, kanskje paa Serifos, eller Naxos Seoul, Korea, blir nok her for min del Brugge, Belgia Amsterdam, Nederland 1
Macro Skrevet 21. oktober 2015 #3 Skrevet 21. oktober 2015 Har ikke tenkt å gifte meg da men. Korsika er den nydeligste plassen jeg har sett noen gang, og vil tro at det passer bra til et slikt formål
ejlisothilie Skrevet 22. oktober 2015 #4 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg kunne tenkt meg London jeg da. Rett og slett fordi jeg elsker London.
Brabla Skrevet 24. oktober 2015 #5 Skrevet 24. oktober 2015 Har alltid hatt lyst til å gifte meg i Las Vegas Fest synes jeg burde være ganske snart etter at dere kom tilbake. Litt teit å feire f.eks et halvt år etter, er min mening.
missdior Skrevet 25. oktober 2015 #6 Skrevet 25. oktober 2015 london! festen ville blitt rett etterpå stortsett.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #7 Skrevet 27. oktober 2015 En norsk ambassade som tilbyr vielser. Da blir det på norsk, og er formelt sett som å gifte seg i Norge.Anonymous poster hash: 8df2f...4bd 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #8 Skrevet 2. november 2015 Vi lurer på Hawaii. Ikke fordi vi har så fantastisk lyst til akkurat Hawaii, men fordi vi ønsker ett tropisk bryllup og da er det rett og slett enklest tror jeg. Skulle vi valgt noe mer spesielt og eksotisk så måtte vi styre mye mer selv. Sette oss inn i lokale regler etc. på Hawaii så er liksom alt så tilrettelagt. Noen som har andre tropiske forslag? Anonymkode: bc5a4...a57
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #9 Skrevet 18. november 2015 Ambassadebryllup i Berlin, London eller Tokyo Anonymkode: f9884...65c 1
Kardinal Skrevet 18. november 2015 #10 Skrevet 18. november 2015 Hadde vielsen på en strand i Thailand og det var helt fantastisk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå