Gå til innhold

Sexy med røde lepper?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes menn det er sexy med rød leppestift på jenter? Eller bør jeg styre unna det?

Anonymous poster hash: 8f968...11c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er rett rødfarge til personen synes jeg det, men mange bommer. 

Skrevet

Om det er rett rødfarge til personen synes jeg det, men mange bommer. 

Jeg lurer på hva menn synes;)

Anonymous poster hash: 8f968...11c

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er absolutt ikke en fan av det. Folk er jo forskjellige, sikkert en del som liker det også

Endret av Dex
  • Liker 1
Skrevet

Er du god til å suge er det bare sexy.;) Er du dårlig å suge er det en no go..

Anonymous poster hash: 4f556...ebe

Skrevet

Synes bare det ser unaturlig ut, samme med slike påtegnede øyebryn.

• Liker 4
Skrevet

Det mine kompiser sier er at LITT farge er fint. Men når man ser leppene lenge før man ser dama er det no go( type knall rød).

Men menn er forskjellige, og har nok forskjellige meninger også :)

Anonymous poster hash: 0d217...474

Gjest lipgloss
Skrevet

Jeg syns det er veldig pent og sexy :) men så liker jeg når ting er litt over the top da,røde lepper er skikkelig fint syns jeg

Skrevet

Er du god til å suge er det bare sexy. ;) Er du dårlig å suge er det en no go..

Anonymous poster hash: 4f556...ebe

Æsj nok et eksempel på hvordan menn seksifiserer enhver ting en kvinne gjør eller har på seg. Akuratt som at leppestift er synonymt med kuksuging. Fy faen noen av dere er så ego og sexister som det kan få blitt.

Anonymous poster hash: e1211...e26

• Liker 16
Skrevet

Æsj nok et eksempel på hvordan menn seksifiserer enhver ting en kvinne gjør eller har på seg. Akuratt som at leppestift er synonymt med kuksuging. Fy faen noen av dere er så ego og sexister som det kan få blitt.

Anonymous poster hash: e1211...e26

Rød leppestift forsterker et naturlig uttrykk for kåthet, nemlig at leppene fylles med blod og blir rødere.

Så du er nok litt på bærtur hvis du tror du maler leppene av en annen grunn enn for å tiltrekke deg mannfolk.

Anonymous poster hash: d40ca...ef3

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Rød leppestift er noe av det styggeste jeg ser. Vil jeg se klovner så drar jeg på sirkus

Gjest miss_sara
Skrevet (endret)

Rød leppestift forsterker et naturlig uttrykk for kåthet, nemlig at leppene fylles med blod og blir rødere.

Så du er nok litt på bærtur hvis du tror du maler leppene av en annen grunn enn for å tiltrekke deg mannfolk.

Jeg pleier faktisk å ta på rød leppestift, hvis det bare er med venninner eller familie også. Slutt å tro at alt vi gjør er for å tiltrekke oss dere kåte mannfolk.

Endret av miss_sara
  • Liker 5
Skrevet

Jeg pleier faktisk å ta på rød leppestift, hvis det bare er med venninner eller familie også. Slutt å tro at alt vi gjør er for å tiltrekke oss dere kåte mannfolk.

Hvorfor pynter du deg? For å tiltrekke deg menn.

Gjest miss_sara
Skrevet

Hvorfor pynter du deg? For å tiltrekke deg menn.

Jeg pynter meg hvis det er bare en bursdag eller fest med jenter og når det er familieselskap feks. Så da pynter jeg vel meg ikke for å tiltrekke menn? Alt handler ikke om dere, selv om dere elsker å innbille dere det.

• Liker 8
Gjest Raindrops
Skrevet

Rød leppestift forsterker et naturlig uttrykk for kåthet, nemlig at leppene fylles med blod og blir rødere. Så du er nok litt på bærtur hvis du tror du maler leppene av en annen grunn enn for å tiltrekke deg mannfolk. Anonymous poster hash: d40ca...ef3

Men menn liker ikke rød leppestift, det går frem av absolutt alle tråder på temaet. Virker merkelig å pynte seg med noe brorparten av menn hater, for å tiltrekke seg nettopp menn.

Skrevet

Men menn liker ikke rød leppestift, det går frem av absolutt alle tråder på temaet. Virker merkelig å pynte seg med noe brorparten av menn hater, for å tiltrekke seg nettopp menn.

Jeg pynter meg hvis det er bare en bursdag eller fest med jenter og når det er familieselskap feks. Så da pynter jeg vel meg ikke for å tiltrekke menn? Alt handler ikke om dere, selv om dere elsker å innbille dere det.

Ok, begge dere vet bedre enn forskning og folk som har studert dette i årevis.

• Liker 1
Skrevet

Jeg driter i hva enkelte menn synes om mine blodrøde lepper. Rød leppestift er stilig!

Anonymous poster hash: 3c60f...e78

• Liker 4
Gjest Raindrops
Skrevet

Ok, begge dere vet bedre enn forskning og folk som har studert dette i årevis. Anonymous poster hash: d40ca...ef3

Jeg sier ikke at jeg vet noe som helst, jeg sier bare hva jeg har observert. Og hvilken påstand er det du prøver å underbygge med usynlig forskning? At menn liker rød leppestift? At kvinner pynter seg for menn? At menn tenker på oralsex når de ser røde lepper? At menn på KG lyver for seg selv? At kvinner ser for seg sin egen fitte når de tar på seg leppestift? I am intrigued.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg driter i hva enkelte menn synes om mine blodrøde lepper. Rød leppestift er stilig! Anonymous poster hash: 3c60f...e78

Tror de aller fleste driter i akkurat det. Det er en grunn til at haremsbukser fortsatt eksisterer :ler:

Jeg liker forøvrig også røde lepper.

Skrevet

Syns det er helt individuelt. Det må kle dama rett og slett. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...