AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #1 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg har nesten en hel pakke med fiskekaker i kjøleskapet, pakken er åpnet og har holdbarhetsdato til 30.10. Kan jeg fryse ned disse? De forandrer ikke smak og konsistens ? Og hvor lenge kan jeg ha disse i fryseren ? Hilsen en som flyttet hjemmefra nylig Anonymous poster hash: 74945...b6c
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #2 Skrevet 17. oktober 2015 Kommer helt an på hvor lenge de har ligget åpner. Personlig fryser jeg ned rett etter åpning. Bearbeidede produkter oppbevarer jeg opp til 2 mnd i fryseren ved -20 grader. Anonymous poster hash: a22e0...047
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #3 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg pleier alltid å fryse ned fiskekaker og de endrer verken smak eller konsistens. De holder seg lenge i fryser,men det kan være en fordel å fryse de ned i fryseposer med f.eks 2 i hver pose. For når de blir fryst ned vil de jo feste seg sammen så hvis du ikke trenger så mange av gangen er det lettere hvis du allerede har delt de før du fryser de ned Anonymous poster hash: b648e...8ab
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #4 Skrevet 18. oktober 2015 Fiskekaker kan du helt greit fryse ned. Når du tar dem opp igjen for å spise passer du på at de er helt gjennomvarn ved å legge dem og koke dem i saus førndu spiser dem. Det er lurt å fryse dem i pose slik at de ikke ligger klistret sammen, da kan du ta ut så mange du trenger etterhvert. Hvor lenge de holder er avhengig av hvor lenge posen har vært åpen, temperaturen på fryseren og hvordan pakken ble oppbevart før den ble frossen. Anonymous poster hash: 91d97...125
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå