Gå til innhold

En jeg har datet leeenge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skreiv en mLd til han i dag "ser du for deg å få barn med meg en gang i fremtiden"? Og han svarer "ja, altså jeg vil jo ha barn".

Så ble jeg usikker.. Hvordan tolke det svaret? For meg ble det negativt lada. Er jeg overanalyserende nå? Vi er ikke sammen, men tror vi er på god vei..

Anonymous poster hash: dca2d...46f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er ikke sammen, og du spør om han ser for seg å få barn med deg??

Hjelpes.

Anonymous poster hash: fce32...795
  • Liker 6
Skrevet (endret)

Det spørsmålet hadde jeg blitt skremt av. Hvis du har skremt han vekk så skjønner jeg det.

Endret av Sofia123
  • Liker 1
Skrevet

Dere er ikke sammen, og du spør om han ser for seg å få barn med deg??

Hjelpes.

Anonymous poster hash: fce32...795

Altså.. Vi er vel sammen. Har bare ikke helt diskutert det indirekte.

Skrevet

Det spørsmålet hadde jeg blitt skremt av.

Selv om dere hadde vært med hverandre i 1 år?

Gjest Franke Ann
Skrevet

Og han svarer "ja, altså jeg vil jo ha barn".

Smooth.

Skrevet

Selv om dere hadde vært med hverandre i 1 år?

Ja. 1 år er ikke lenge. At han vil ha barn burde være nok, om han vil ha det med deg bør du gi han lengre tid på å vite. Så jeg hadde absolutt blitt skremt og veldig ukomfortabel.

Skrevet

Jeg hadde ikke blitt skremt etter ett år, synes jo det er et viktig tema å ta opp dersom en av de to absolutt vil ha barn. Da vet man hva man kan forvente av forholdet.

Jeg synes ikke dette svaret høres negativt ut, derimot:)

Anonymous poster hash: e84d7...c7e
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Så spør du på melding.. Spør ansikt til ansikt ingen vegg å skjule seg bak. Et slikt tema tar en ikke på sms...

Endret av Cecilie82
  • Liker 1
Skrevet

Den meldingen er ikke i seg selv negativ, TS, det kommer jo bare an på hvor mange ganger du skal lese den, for du får helt sikkert massevis av tolkninger ut av den. 

Du burde snakket med han face to face for å se en reaksjon, for den er med nyanser osv. En melding har ikke det.

En melding betyr det man legger i det når man leser det, ikke hva slags tanker som ble sendt med fra avsender. 

Anonymous poster hash: 9efcd...03a
Skrevet

ha ha ha. skrev du det?

Anonymous poster hash: 49508...1fc
Skrevet

ikke sant... en melding til noen man har datet om barn. Stakkars fyr. også ja, en melding. :ler:

Anonymous poster hash: 49508...1fc
Skrevet

Jeg klarer ikke å forstå at dere har datet i 1 år og FORTSATT ikke har klart å finne ut av om dere er kjærester eller ikke.

FØRST får dere finne ut av om dere vil være i et forhold, SÅ kan dere begynne å diskutere barn når tiden er moden for det. Han vil jo tydeligvis ha barn en dag, men vær så snill å prøv dere som et par noen år før du begynner å stresse med det.

Anonymous poster hash: e7597...75b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...