Gjest Evans Skrevet 17. oktober 2015 #1 Skrevet 17. oktober 2015 Sitter og ser på denne buksa. Syns den var fint, men stemmer det at de ikke lager de større enn størrelse 26? Syns det er merkelig å bare ha tre størrelser på en bukse, fra 24 til 26. Noen som vet?
Gjest Dwight Skrevet 17. oktober 2015 #2 Skrevet 17. oktober 2015 Kan jo være at de er tom for resten?
Gjest Evans Skrevet 17. oktober 2015 #3 Skrevet 17. oktober 2015 Kan jo være at de er tom for resten? Ser ikke slik ut heller, for når jeg går ut på de andre så står alle størrelsene så ser det ut som de er grå når det ikke er igjen flere størrelser. Håper du har rett, for syns det er veldig merkelig å ha kun tre små størrelser.
Gjest Dwight Skrevet 17. oktober 2015 #4 Skrevet 17. oktober 2015 Ser ikke slik ut heller, for når jeg går ut på de andre så står alle størrelsene så ser det ut som de er grå når det ikke er igjen flere størrelser. Håper du har rett, for syns det er veldig merkelig å ha kun tre små størrelser. Ja det er veldig sært i såfall.
Gjest Evans Skrevet 17. oktober 2015 #5 Skrevet 17. oktober 2015 Ja det er veldig sært i såfall. Enig med deg i det Denne går opp til 36, mens denne går opp til 29 ser det ut som. Kanskje de driver å tester hvor bra de selger før de lager flere størrelser. Jeg kjøpte størrelse 27 sist gang, og 26 blir nok for lite for min del
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå