AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #1 Skrevet 17. oktober 2015 Smakte det for første gang i dag, har ikke mulighet til å spørre den som laget den om oppskriften så spør her. Den inneholdt makaroni, rød og gul paprika, purreløk, skinke, også tror jeg kanskje det var vanlige salatblad i den også. Jeg syns ikke det smakte mye majones, i så tilfelle var det veldig mildt, så aner ikke hva "dressingen" var laget av. Noen som har en god oppskrift? Vil prøve selv. Anonymous poster hash: 59d9d...29c
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #2 Skrevet 18. oktober 2015 Kanskje det var denne: 5 dl tørr makaroni kokt 1 pk lett rømme 1 pk majones 1 rød paprika i terninger 1 boks mais 1 boks skinke/kylling/kalkun i terninger 5 egg kokt og delt i terninger Purreløk 2 ss ketchup krydder (grillkrydder/piffi er godt her) Anonymous poster hash: 5315a...9a8
Gjest Ennasus Skrevet 18. oktober 2015 #3 Skrevet 18. oktober 2015 Moren min pleier å lage makaronisalat, og da pleier hun a lage "sausen" av enten 50/50 med majones og lettrømme eller matyoghurt. Gjerne blanda med noen urter, limesaft og hvitløk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå