Windy Skrevet 25. september 2004 #1 Skrevet 25. september 2004 Noen (andre.. :oops: ) som er og titter regelmessig? Jeg får ikke opp siden om tepper/gulv - den er blank Det mangler jo også plutselig mange produkter, som dataløsninger, baderomsmøbler, kommoder :o Hvor ble det av? Er det bare meg som mangler dette, eller vet noen hva som skjedde? Alt jeg ville se på er jo borte... For letthetsskyld: www.ikea.no om noen gidder innom å se
Arwen Skrevet 25. september 2004 #2 Skrevet 25. september 2004 Jeg finner heller ingenting på sidene mer, bruker www.ikea.se i steden jeg, der har de alltid mye bedre utvalg på nett
Grooo Skrevet 25. september 2004 #3 Skrevet 25. september 2004 Har så god oversikt over hva de har og hvor i katalogen det finnes at jeg ikke trenger sidene lenger jeg *ler*
Windy Skrevet 25. september 2004 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2004 Å, ikea.se.. Der var det jeg ville se på Jeg vet jo egentlig godt hva de har, men trenger litt inspirasjon i ny og ne Katalogen alene dekker ikke behovet mitt
Grooo Skrevet 25. september 2004 #5 Skrevet 25. september 2004 Hehe, den dekker nok ikke mitt behov heller *ler* Men jeg er vel omtrent på IKEA en gang i måneden, og har dessuten hele leiligheten full av IKEA-ting så jeg har ikke hatt noe behov for å saumfare nettsidene... til nå
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2004 #6 Skrevet 25. september 2004 Jippi! Supert tips, satt faktisk og irriterte meg over det samme i dag selv; skulle se på tepper, men fikk bare opp blank side. På Ikea.se derimot fant jeg alt jeg ville se! Thanks!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå