Windy Skrevet 25. september 2004 #1 Del Skrevet 25. september 2004 Noen (andre.. :oops: ) som er og titter regelmessig? Jeg får ikke opp siden om tepper/gulv - den er blank Det mangler jo også plutselig mange produkter, som dataløsninger, baderomsmøbler, kommoder :o Hvor ble det av? Er det bare meg som mangler dette, eller vet noen hva som skjedde? Alt jeg ville se på er jo borte... For letthetsskyld: www.ikea.no om noen gidder innom å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. september 2004 #2 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg finner heller ingenting på sidene mer, bruker www.ikea.se i steden jeg, der har de alltid mye bedre utvalg på nett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 25. september 2004 #3 Del Skrevet 25. september 2004 Har så god oversikt over hva de har og hvor i katalogen det finnes at jeg ikke trenger sidene lenger jeg *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 25. september 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 25. september 2004 Å, ikea.se.. Der var det jeg ville se på Jeg vet jo egentlig godt hva de har, men trenger litt inspirasjon i ny og ne Katalogen alene dekker ikke behovet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 25. september 2004 #5 Del Skrevet 25. september 2004 Hehe, den dekker nok ikke mitt behov heller *ler* Men jeg er vel omtrent på IKEA en gang i måneden, og har dessuten hele leiligheten full av IKEA-ting så jeg har ikke hatt noe behov for å saumfare nettsidene... til nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2004 #6 Del Skrevet 25. september 2004 Jippi! Supert tips, satt faktisk og irriterte meg over det samme i dag selv; skulle se på tepper, men fikk bare opp blank side. På Ikea.se derimot fant jeg alt jeg ville se! Thanks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå