AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #1 Skrevet 17. oktober 2015 Hei jeg er elektriker lærling starta for tre måneder siden. Jeg jobber i et prosjekt, vi har mye behov for overtid i prosjektet, særlig i helgene. SÅ siden jeg er lærling i startfasen anbefaler dere meg til å jobbe overtid i helgene? Obs om jeg jobber overtid i helgene så er det enormt mye penger å tjene. Mye stress på jobben. Takk på forhånd Anonymous poster hash: 9acd8...7d2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #2 Skrevet 17. oktober 2015 Har du tid og lyst til å jobbe ekstra? Hvis du har det så vinner du i praksis både mye erfaring og noen kroner. Det hele koker ned til om du har lyst og tid. Prosjekt er i sin natur preget av perioder med 'armer og bein' i alle ender og alle jobber ræva av seg, - og det er en begrenset periode, inntil en leveranse er komplett eller en milepæl er oppnådd. Man lærer utrolig mye i slike perioder, og miljøet blir som regel tett sammensveiset. Venner blant kollegaene man får i slike prosjekter blir ofte venner man har resten av livet. Avgjørelsen er helt din egen Anonymous poster hash: 4f01e...380
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #3 Skrevet 17. oktober 2015 Mange har fritid utenom jobb, noe noen ikke forstår.. Din avgjørelse, hvis jobben går utover din glede, fritid, planer så gi faen i jobben? Livet er for kort å kutte ut livet pga jobb? eller? Jeg sier alltid nei, mest av jeg har et liv! gir faen i om de ikke liker meg! Fritiden min gir meg mer gleder enn hva pengene gjør. Anonymous poster hash: 93fde...b3a
Dlarah Skrevet 18. oktober 2015 #4 Skrevet 18. oktober 2015 Mye penger og tjene, særlig nå siden du nettopp har begynt i lære. Jobb overtid du, men med måte, ingen grunn til å jobbe helsa av seg for noen usle ekstra kroner.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #5 Skrevet 18. oktober 2015 Hei jeg er elektriker lærling starta for tre måneder siden. Jeg jobber i et prosjekt, vi har mye behov for overtid i prosjektet, særlig i helgene. SÅ siden jeg er lærling i startfasen anbefaler dere meg til å jobbe overtid i helgene? Obs om jeg jobber overtid i helgene så er det enormt mye penger å tjene. Mye stress på jobben. Takk på forhånd Anonymous poster hash: 9acd8...7d2 Hvor mye har du nå? Noe å 50 kr? Overtid gir jo god lønn, så kjør på. Hjelpearbeider + overtid gir en del mer ja. Anonymous poster hash: e95be...503
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå