AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #1 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg forstår ikke helt hva som menes med det, det brukes i så forskjellige sammenhenger. Som et, "værsågod", i noen sammenhenger, som "der har du", noen ganger som, "men altså". Eller, som sagt, jeg forstår ikke helt hva som menes med det? Sikkert bare jeg som er dum Men noen som har lyst til å forklare? Anonymous poster hash: 5808e...c99
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #2 Skrevet 17. oktober 2015 Hvilket språk er det? Anonymous poster hash: bc1bd...45e
Enamorada Skrevet 17. oktober 2015 #3 Skrevet 17. oktober 2015 (endret) Jeg forstår ikke helt hva som menes med det, det brukes i så forskjellige sammenhenger. Som et, "værsågod", i noen sammenhenger, som "der har du", noen ganger som, "men altså". Eller, som sagt, jeg forstår ikke helt hva som menes med det? Sikkert bare jeg som er dum Men noen som har lyst til å forklare? Anonymous poster hash: 5808e...c99 Det betyr "like that" på russisk. Det nærmeste på norsk blir vel "sånt" hvis du tenker bare på selve utrykket alene. I konteksen kan det bety andre ting. For eks. -- Как это делается? -- Вот так. = Hvordan gjør man det? - Sånt her. -- Вот так. Все закончилось. -- Sånt. Det er over. Endret 17. oktober 2015 av Enamorada 1
Enamorada Skrevet 17. oktober 2015 #4 Skrevet 17. oktober 2015 Hvilket språk er det? Anonymous poster hash: bc1bd...45e Russisk.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #5 Skrevet 17. oktober 2015 Det betyr "like that" på russisk. Det nærmeste på norsk blir vel "sånt" hvis du tenker bare på selve utrykket alene. I konteksen kan det bety andre ting. For eks. -- Как это делается? -- Вот так. = Hvordan gjør man det? - Sånt her. -- Вот так. Все закончилось. -- Sånt. Det er over. Du? Tusen takk for at du ville hjelpe! Setter enorm pris på det! Takk! Anonymous poster hash: 0b7bd...a25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå