AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #1 Skrevet 17. oktober 2015 Er med i noen singelgrupper på FB. Rett og slett fordi at en vet jo aldri, den rette kan dukke opp der også. Dere som byr dere frem med selfies omtrent hver dag, hvorfor gjør dere det egentlig? Damer spesielt får grei respons på bilder de legger ut, for de fleste menn så er det lite respons.Legg merke til dette neste gang dere er inne på slike sider. Er dere damer for lite flinke til å respondere på bilder og det som menn legger ut? Kanskje litt for selektive, og kravstore? Dette er bare et spørsmål. Når damer legger ut " vil du bli bedre kjent send meg en mld", så er det mange menn som hiver seg rundt å skriver med en gang, mens motsatt så er det mer lunken oppslutning. Hvorfor er det slik tror dere? Blir dere kontaktet PM ofte damer uten å ha pratet med de som tar kontakt? Og hvor flinke er dere til å ta kontakt med andre igjen.? Jeg er ikke spesielt aktiv på diskusjoner og slikt, men er det der en bør bidra mer for lettere å vise seg frem? Takk for svar. Anonymous poster hash: 959ad...8b8
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #2 Skrevet 17. oktober 2015 Kan jeg få en link til bare EN sånn singelgruppe? Jeg finner ingen jeg.. må man bli invitert? Anonymous poster hash: 51f04...b8f 2
Nettinettet Skrevet 17. oktober 2015 #3 Skrevet 17. oktober 2015 Kan jeg få en link til bare EN sånn singelgruppe? Jeg finner ingen jeg.. må man bli invitert? Anonymous poster hash: 51f04...b8f Er bare å søke "singel vestlandet" eller lignende så kommer det masse grupper opp 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #4 Skrevet 18. oktober 2015 Er med i noen singelgrupper på FB. Rett og slett fordi at en vet jo aldri, den rette kan dukke opp der også. Dere som byr dere frem med selfies omtrent hver dag, hvorfor gjør dere det egentlig? Damer spesielt får grei respons på bilder de legger ut, for de fleste menn så er det lite respons.Legg merke til dette neste gang dere er inne på slike sider. Er dere damer for lite flinke til å respondere på bilder og det som menn legger ut? Kanskje litt for selektive, og kravstore? Dette er bare et spørsmål. Når damer legger ut " vil du bli bedre kjent send meg en mld", så er det mange menn som hiver seg rundt å skriver med en gang, mens motsatt så er det mer lunken oppslutning. Hvorfor er det slik tror dere? Blir dere kontaktet PM ofte damer uten å ha pratet med de som tar kontakt? Og hvor flinke er dere til å ta kontakt med andre igjen.? Jeg er ikke spesielt aktiv på diskusjoner og slikt, men er det der en bør bidra mer for lettere å vise seg frem? Takk for svar. Anonymous poster hash: 959ad...8b8 Er du sikker på at det er sånn? Får alle kvinner masse meldinger bare de sier at de ønsker kontakt? Det er det alle sier om nettdating også - at alle kvinner svømmer i brev og kontaktforespørsel, men jeg lurer på om det er en myte? Har jo lest mange her på forumet som sier at de ikke får brev på datingsider. Jeg får heller ikke det. Ikke ofte. Men, ja, det lønner seg nok å by på seg selv litt for å få kontakt med noen. Og så er det kanskje sånn enda, at kvinner ikke tar kontakt, men venter på at mannen skal ta kontakt. Hvis mannen ikke tar kontakt så er de ikke interesserte, tenker mange kvinner. Og så er de redde for å ta kontakt selv fordi det er enda en "uskreven lov" som sier at mannen må være den første til å ta kontakt. Anonymous poster hash: 51402...441 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #5 Skrevet 18. oktober 2015 Det er fordi menn har mye lavere terskel for hvem de får lyst til å dele sex eller følelser med. Så det er ikke rart at jenter får flere likes eller menn , fordi vi er mer selektive enn dere. Det gjør at den vi til slutt velger er enda mer spesiell, og ikke bare "den som sa ja av alle hundre aktuelle". Anonymous poster hash: c7b53...346 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #6 Skrevet 19. oktober 2015 Er du sikker på at det er sånn? Får alle kvinner masse meldinger bare de sier at de ønsker kontakt? Om ikke alle, så mange. Dette vet jeg fordi de hele tiden KLAGER over at de får så mange henvendelser. Anonymous poster hash: d04dd...ad8
SunnivaOslo Skrevet 19. oktober 2015 #7 Skrevet 19. oktober 2015 Det er kanskje fordi menn ønsker å pule?Så da kaster de seg etter enhver kvinne? Nei, jeg vet ikke jeg. Det er jo litt tabu for jenter å ta kontakt, samme som det er tabu å vise seksuell interesse. Kanskje veldig vanskelig for menn å forstå det, men nå er det slik i samfunnet da at man får fort et stempel i panna om man er seksuell av seg eller sjekker opp menn. Menn sier de vil at damer skal sjekke dem opp, men titt og ofte leser man at de samme mennene dømmer disse kvinnene som løsslupne og billige NETTOPP fordi de tør å ta et tak for egen lykke, det er litt sånn "siden hun sjekker opp meg så er hun sikkert en sånn som sjekker opp alle menn, fy faen for et ludder!"
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #8 Skrevet 19. oktober 2015 Det er kanskje fordi menn ønsker å pule?Så da kaster de seg etter enhver kvinne? Nei, jeg vet ikke jeg. Det er jo litt tabu for jenter å ta kontakt, samme som det er tabu å vise seksuell interesse. Kanskje veldig vanskelig for menn å forstå det, men nå er det slik i samfunnet da at man får fort et stempel i panna om man er seksuell av seg eller sjekker opp menn. Menn sier de vil at damer skal sjekke dem opp, men titt og ofte leser man at de samme mennene dømmer disse kvinnene som løsslupne og billige NETTOPP fordi de tør å ta et tak for egen lykke, det er litt sånn "siden hun sjekker opp meg så er hun sikkert en sånn som sjekker opp alle menn, fy faen for et ludder!" Kan du vise til et eksempel der den samme mannen sier disse to tingene? Jeg har aldri sett det. Anonymous poster hash: d04dd...ad8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå