AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #1 Skrevet 17. oktober 2015 Er idag 4 dager siden TR skulle kommet, men enda ingen tegn, litt murringer av og til... tok en graviditets test i gårkveld, å denne var negativ. har den siste tiden vært småkvalm/uggen på kveldstid, og i morges ble jeg skikkelig uvel etter frokost. Noen med samme erfaring? når burde jeg ta neste test? Anonymous poster hash: 96874...16a
Evalinn Skrevet 17. oktober 2015 #2 Skrevet 17. oktober 2015 Er i samme båt selv akkurat nå. 3 dager siden ikm. Stabil syklus. Negative tester. Veldig plagsomt 😑
invent26 Skrevet 17. oktober 2015 #3 Skrevet 17. oktober 2015 Er i samme båt selv akkurat nå. 3 dager siden ikm. Stabil syklus. Negative tester. Veldig plagsomt Ja, kjempe plagsomt! Jeg har også veldig stabil syklus. går ALDRI over tiden... Blir såå oppgitt!
Evalinn Skrevet 18. oktober 2015 #4 Skrevet 18. oktober 2015 Ja, kjempe plagsomt! Jeg har også veldig stabil syklus. går ALDRI over tiden... Blir såå oppgitt! Ingen TR eller positiv test i dag heller på meg. Fått noe du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå