Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2004 #1 Skrevet 25. september 2004 Hei! Jeg har til nå lysnet håret hos frisør, men dette blir dyrt i lengden, så jeg vil prøve å ta etterveksten på egen hånd. Har kikket litt i jungelen av blekemidler og lysfarging, men aner ikke hvilket merke jeg skal velge. Vil ikke ha gul- eller grønnskjær i håret. Håret mitt er forresten askeblondt, tror jeg.. var lyst da jeg var liten, men har nå mørknet litt og trenger å friskes opp litt for å ikke bli så kjedelig. Bleker det altså ikke helt hvitt. En mulig kandidat er lys askeblond fra Décore (Wella tror jeg). Ellers har jeg kikket på Nutrisse, og såklart L'oreal. Klarer ikke å bestemme meg, har noen erfaringer å dele slik at det blir mindre sjanse for at jeg går i fella og ødelegger håret? Hehe.. Blir glad for alle innspill
Gjest søsteren i annen tråd Skrevet 25. september 2004 #2 Skrevet 25. september 2004 Bruk iallefall ikke den jeg prøvde i dag :o Poly Blonde fra swarzhkopf. For resultatet ble gult og oransj. Du kan lese tråd laget tidligere i dag om akkurat dette.
Thea Skrevet 25. september 2004 #3 Skrevet 25. september 2004 Huff nei,spander heller på deg de kronene hos frisøren.Jeg striper også håret mitt,men er ikke så dumdristig at jeg setter i gang på egenhånd. Dyrt i lengden,ja.Men sannsynligvis værdt det
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2004 #4 Skrevet 25. september 2004 Hvis resultatet blir dårlig, kan frisøren reparere skaden? Tror nok jeg kommer til å ta sjansen, men hvis det ikke kan fikses etterpå så.. tør jeg ikke..
Gjest Ethereal Skrevet 25. september 2004 #5 Skrevet 25. september 2004 Det er begrenset hva en frisør kan gjøre med et hår som er ødelagt av egne forsøk. Dekke over det gule med en toning i lilla, and that's pretty much it....Du vil ende opp med å betale mer tilsammen enn det ville ha kostet deg å gå til frisøren fra starten av. Bleking er noe av det tøffeste du kan utsette håret ditt for, og hvis du er uheldig, kan det knekke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå