AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #1 Del Skrevet 17. oktober 2015 Da jeg var i Roma på flyplassen Fiumicino hadde utenlandsterminalen et stort piano der hvem som helst kunne sette seg ned og spille på. Det var utrolig mange flinke folk som spilte mens jeg ventet på flyet mitt, også barn i barneskolealder (man hørte tydelig at de tok pianotimer, ingen hamring). Finnes det noe lignende i Norge, eller er risikoen for hamrende barn og tull for stor? Anonymous poster hash: a8c0e...9d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #2 Del Skrevet 17. oktober 2015 På Torp lufthavn står det flere tubaer og 2-3 klarinetter. Mange flinke som tar en trubadur før reise.Anonymous poster hash: c9ee5...3e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 17. oktober 2015 #3 Del Skrevet 17. oktober 2015 På Torp lufthavn står det flere tubaer og 2-3 klarinetter. Mange flinke som tar en trubadur før reise.Anonymous poster hash: c9ee5...3e5 Da må jeg ligge unna Torp. Jeg regner meg nemlig som en slags trubadur selv. (Du mente kanskje trudelutt?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå