AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #121 Skrevet 9. september 2017 De prøver desperat å fremstå som noe de ikke er. Blir for krampaktig Anonymkode: 80e50...dbe
Svigermor Skrevet 9. september 2017 #122 Skrevet 9. september 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De prøver desperat å fremstå som noe de ikke er. Blir for krampaktig Anonymkode: 80e50...dbe Hva er det de ikke er?
linsejesus Skrevet 9. september 2017 #123 Skrevet 9. september 2017 Jeg har ingen formening om black metal-fans. Black metal-band, derimot. Jeg elsker hard og tung metal, men blir ofte skuffet når jeg får se bandbilder og hører navnet på bandet. Jeg synes det er komisk at folk kan lage så god musikk og være så utrolig overdramatiske og dårlige til å finne på et navn. Jeg mener, "Avenged Sevenfold"? Kom an. "Mutilator"? "Grotesque Hysterectomy"? Get the fuck out, altså. Og drit i å kalle deg Exhurtum når du egentlig heter Carl-Michael. Det var befriende å oppdage Strapping Young Lad, som lager ekstrem metal med humor, uten å bli fjollete. Metal trenger generelt litt mer selvironi.
Ugletryne Skrevet 9. september 2017 #124 Skrevet 9. september 2017 (endret) ... Endret 9. september 2017 av Ugletryne Så i seneste laget at innlegget er flere år gammelt
absinthia Skrevet 9. september 2017 #125 Skrevet 9. september 2017 11 timer siden, Ari Loys skrev: Pusegutter som overkompenserer for sin pusaktighet, akkurat som menn med tatoveringer. Når det gjelder jenter så blir det en annen sak, ettersom kvinner kun dilter etter menns musikksmak. Så hva de hører på forteller typisk mer om ex'ene deres enn hva det forteller om dem selv. Nåja, jeg hadde ikke rukket å ha kjærester da jeg begynte å høre på metal. Da jeg begynte å høre på svart metall, var jeg sammen med en som stort sett likte blues og Shania Twain.
Gjest Ari Loys Skrevet 9. september 2017 #126 Skrevet 9. september 2017 (endret) 4 minutter siden, absinthia skrev: Shania Twain. Shania Twain, Satyricon. Poteito, potato. Skrur du av vrengen på gitarene, og roer ned på tøffe-stemmen, høres det nok ganske likt ut. Endret 9. september 2017 av Ari Loys
AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 #127 Skrevet 9. september 2017 42 minutes ago, linsejesus said: Jeg har ingen formening om black metal-fans. Black metal-band, derimot. Jeg elsker hard og tung metal, men blir ofte skuffet når jeg får se bandbilder og hører navnet på bandet. Jeg synes det er komisk at folk kan lage så god musikk og være så utrolig overdramatiske og dårlige til å finne på et navn. Jeg mener, "Avenged Sevenfold"? Kom an. "Mutilator"? "Grotesque Hysterectomy"? Get the fuck out, altså. Og drit i å kalle deg Exhurtum når du egentlig heter Carl-Michael. Det var befriende å oppdage Strapping Young Lad, som lager ekstrem metal med humor, uten å bli fjollete. Metal trenger generelt litt mer selvironi. Anonymkode: 52e8d...6f5 1
Mari Y Skrevet 5. oktober 2017 #128 Skrevet 5. oktober 2017 På 21.10.2015 den 16.52, PeeWee skrev: Fordi mange metalfolk på åttitallet var så absolutt ikke trivelige og bra folk. Særlig de som likte de mykeste og mest melodiøse formene for metal var en gjeng bøller og pøbler. Da tenker du sikkert på hair metal- perioden. Dette hadde jo sitt oppsving da, som hip hop hadde for noen år siden/ fortsatt. Glam rock og glam metall som Mötley crue var trendy på 80- tallet.
Gjest BingMingTingSing Skrevet 5. oktober 2017 #129 Skrevet 5. oktober 2017 Jeg kunne aldri hengt med folk med ræva musikksmak. Jeg blir irritert hvis jeg må være steder der de spiller pop/hiphop/rnb ræva musikk rett og slett. Blir irritert bare av å skrive om det. Derfor holder jeg meg unna kjøpesenter o.l hvor man blir tvunget til å høre på dritt som det der! Helvete!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå