AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #1 Del Skrevet 17. oktober 2015 jeg traff en person gjennom en felles interesse på et arrangement, jeg snakket litt med h-n men ikke så mye. h-n virket som en person jeg kunne ha tenkt og blitt venn med. Har snakket litt med h-n på facebook og stillt spørsmål om ting, som h-n har svart på. Får aldri bli kjent spørsmål av h-n så har ikke lyst og gi h-n følelsen av at det er et intervju. Spurte om h-n ville finne på noe en dag, personen sa ja til det. Men personen hadde det travelt for tiden.hva hvis det går 2 uker uten at jeg hører noe? Skal jeg spør igjen? Virker veldig som en person som er lik meg og vil ikke skremme den person vekk med og være for ivrigAnonymous poster hash: d5d6b...a68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #2 Del Skrevet 17. oktober 2015 Jeg ville foreslått noe en gitt lørdag på et gitt klokkeslett. For eksempel "har du lyst til å bli med på konsert på lørdag? X spiller på sentrum scene kl 20" Dette var bare et eksempel, om du f.eks vet vedkommede liker bandet. Du kan også spørre om noe mer åpent, som å ta en øl etter jobb på fredag, men hold det til en bestemt dag, og aller helst en aktivitet som er mer enn "ta en øl". Dette sier jeg fordi mange blir sliten av å small talke med en delvis fremmed person, særlig på slutten av arbeidsuka når man kanskje vil slappe av hjemme og spare opp litt energi. Hvis du vet om en spesiell ting som skal skje som har forbindelse med aktiviteten dere ble kjent igjennom kan du jo invitere til det arrangementet? Noen har lettere for å bli kjent når de har en felles interesse å snakke om.Anonymous poster hash: f79e5...e5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #3 Del Skrevet 18. oktober 2015 Jeg ville foreslått noe en gitt lørdag på et gitt klokkeslett. For eksempel "har du lyst til å bli med på konsert på lørdag? X spiller på sentrum scene kl 20" Dette var bare et eksempel, om du f.eks vet vedkommede liker bandet. Du kan også spørre om noe mer åpent, som å ta en øl etter jobb på fredag, men hold det til en bestemt dag, og aller helst en aktivitet som er mer enn "ta en øl". Dette sier jeg fordi mange blir sliten av å small talke med en delvis fremmed person, særlig på slutten av arbeidsuka når man kanskje vil slappe av hjemme og spare opp litt energi. Hvis du vet om en spesiell ting som skal skje som har forbindelse med aktiviteten dere ble kjent igjennom kan du jo invitere til det arrangementet? Noen har lettere for å bli kjent når de har en felles interesse å snakke om.Anonymous poster hash: f79e5...e5c Vi er begge over 18 men under 20 Jeg studerer. Den andre personen tar friår og jobber. Å spør om å bli med på kino? Er det rartAnonymous poster hash: d5d6b...a68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #4 Del Skrevet 18. oktober 2015 Vi er begge over 18 men under 20 Jeg studerer. Den andre personen tar friår og jobber. Å spør om å bli med på kino? Er det rartAnonymous poster hash: d5d6b...a68 Er det noe h-n liker? Og du liker? Kanskje dere kan spise noe også? Så får dere snakket litt sammen i tillegg ?Anonymous poster hash: 149c9...420 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #5 Del Skrevet 18. oktober 2015 Vi er begge over 18 men under 20 Jeg studerer. Den andre personen tar friår og jobber. Å spør om å bli med på kino? Er det rartAnonymous poster hash: d5d6b...a68 Det er ikke rart, men man sitter jo i mørket uten å snakke sammen. Så for å bli kjent er det kanskje ikke det beste. I så fall bør dere treffes litt før filmen begynner for å snakke litt, ta en kaffe eller noe. Om du bor i en av de større byene er shuffleboard kjempegøy å gjøre sammen. Anonymous poster hash: f79e5...e5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #6 Del Skrevet 18. oktober 2015 Det er ikke rart, men man sitter jo i mørket uten å snakke sammen. Så for å bli kjent er det kanskje ikke det beste. I så fall bør dere treffes litt før filmen begynner for å snakke litt, ta en kaffe eller noe. Om du bor i en av de større byene er shuffleboard kjempegøy å gjøre sammen. Anonymous poster hash: f79e5...e5c Bor i en storby ja Vet ikke om h-n liker kino Begge likter gamingAnonymous poster hash: d5d6b...a68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå