Gå til innhold

hvordan funker nutrilett dietten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er overvektig har en bmi på 28, så må ned i vekt, har begynt å trene men vekta står stille.

Jeg har ikke metthetsfølelse, så jeg kan spise og spise. Trenger derfor en diett å gå på å prøver nå og sette meg inn i hvordan alle funker. 

Anonymous poster hash: 66ac1...eaa
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Alle (slanke)dietter fungerer etter samme prinsipp: at du får i deg færre kalorier enn du forbruker. Du behøver derfor ikke å følge en spesifikk diett.

Hvis du ikke kjenner om du er sulten eller mett, så må du regne ut hvor mye av hver type mat du skal ha hver dag, porsjonere dette ut i form av måltider, og spise etter klokka.

(Redigert fordi rettskirving er vanskelig i dag.)

Endret av Pringle
  • Liker 1
Skrevet

Når du spiser nutrilett så går du ned i vekt på grunn av kcal underskuddet, som er stort når man bare drikker shake. 

Mange sier man ikke klarer å holde vekten etterpå, men det er fordi folk går tilbake til å spise akkurat de de gjorde før dietten. Man skal derfor gradvis spise seg oppover, akkurat som når man slanker seg med normal mat.

Jeg har troen på at nutrilett kan være en bra kickstart, men det folk må skjønne er at de ikke kan spise det samme som før etterpå! Uansett hvordan man skal slanke seg, så krever det at man lærer seg endel om kosthold.

Anonymous poster hash: 792cd...e95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...