Gjest pace Skrevet 25. september 2004 #1 Skrevet 25. september 2004 :o :o Det er Natalie Portman på tv i dag!! Er filmen noe bra? Jeg la ikke merke til scoren på imdb. Jeg må jo helst se Angela's Ashes Svensk svensk tv2 istedet da. Den ser jo ut som om den oser av kvalitet.
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2004 #2 Skrevet 25. september 2004 Jeg synes den er bra. Har den på DVD. Men så er jeg jente, og dette er en typisk jentefilm. (Om forholdet mellom mor-datter)
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2004 #4 Skrevet 25. september 2004 Den er iallefall et must for alle som er fans av enten Susan Sarandon (som spiller mor) eller Natalie Portman (som spiller datter). Wynja- fan av Susan Sarandon
Gjest pace Skrevet 25. september 2004 #5 Skrevet 25. september 2004 og dette er en typisk jentefilm. Neh. Ikke når Natalie er i den Nei men dramaer kan være bra det og da. Uhm. også må jeg jo lære hvordan jenter tenker.
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2004 #6 Skrevet 25. september 2004 Hva er det med Natalie Portman da? Hun ser jo ut som en liten jentunge...
Gjest pace Skrevet 25. september 2004 #7 Skrevet 25. september 2004 Hva er det med Natalie Portman da? Hun ser jo ut som en liten jentunge... hehe.. Vel hun er 2 år yngre enn meg da. Hun er idealistisk og har meninger, og det er fett! Hun er kanskje litt for streng men. Men det utjevner seg kanskje etterhvert. Altsa hun er jo både en bra skuespiller, og har hjerne da, hun er ferdig med psykologi utdanning. Hun er veggis... Så voksen tror jeg hun er på noen måter ivertfall.
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2004 #8 Skrevet 25. september 2004 Og litt dritlekker, kanskje?
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2004 #9 Skrevet 25. september 2004 Og litt dritlekker, kanskje?
Gjest pace Skrevet 25. september 2004 #10 Skrevet 25. september 2004 Og litt dritlekker' date=' kanskje? [/quote'] Neiiiida! Hun stråler bare litt liksom....
Gjest pace Skrevet 25. september 2004 #11 Skrevet 25. september 2004 Nei nå fikk jeg ikke sett Natalie fordi jeg endte opp med å prate med en dame. :-x Det var en skikkelig kul dame da. Nei jeg fikk se litt av Natalie. Hun er kanskje litt steinansikt.. Jeg så andre halvparten av 28 dager med Sandra Bullock en gang. Jeg syntes den var bra jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå