AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #1 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg var på date med en fra Tinder og vi var på konsert. Det var kjekt og etter litt for mange øl og altfor god stemning endte vi opp hjemme hos meg. Jeg måtte presisere at jeg synes han var veldig kjekk og hyggelig å snakke med, og det hadde vært kjipt å ødelegge denne relasjonen ved å ligge sammen allerede nå. Han sa at vi trenger ikke å ligge sammen og vi kan godt treffes igjen. Selvfølgelig lå vi sammen To dager etter konserten tok han initiativ og spurte meg ut på kafé. Kan dette være ren høflighet? Siden han lovet det før?Anonymous poster hash: 21696...6e6
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #2 Skrevet 17. oktober 2015 Tror det er mer sannsynlig at han vil ha deg som pulevenn enn at han gjør det for å være høflig, dersom man skal velge en av de Anonymous poster hash: dbc30...53e
Dex Skrevet 17. oktober 2015 #3 Skrevet 17. oktober 2015 Ikke høflighet. Om han ikke hadde hatt lyst til å treffe deg igjen, så hadde han heller ikke invitert til det 2 dager senere. 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #4 Skrevet 17. oktober 2015 Nei, han hadde vel ikke tatt initiativ til å faktisk treffes om han ikke ville se deg igjen. Om han er interessert i noe mer enn et rent seksuelt forhold er selvsagt en annen sak. Bare si ja og ta det derfra. Anonymous poster hash: 7a6cc...70b 1
minister-mio Skrevet 17. oktober 2015 #5 Skrevet 17. oktober 2015 Du tenker det verste, det kan jo hende han liker deg og vil være sammen med deg 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #6 Skrevet 17. oktober 2015 Man går da ikke på kafe med pulevennen sin! Synes ikke det er høflig av ham å la deg tro han er interessert så jeg holder en knapp på at han faktisk vil bli bedre kjent med deg når han har invitert deg ut igjen på kafe. Det er det man gjør når man ønsker å prate med noen. Anonymous poster hash: 27d99...72b
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #7 Skrevet 17. oktober 2015 Man går da ikke på kafe med pulevennen sin! Anonymous poster hash: 27d99...72b Folk må slutte å bruke uttrykket "pulevenn" - ikke bare fordi det er et fjortisuttrykk, men fordi det er roten til mye forvirring for jenter. Det gir inntrykk av at en gutt enten bare vil ha sex og ingenting mer eller vil ha et forhold. Som regel ligger det et sted i mellom. Det er mulig å like å tilbringe tid med en jente uten at man liker henne så godt at man vil gi fra seg muligheten til å treffe andre - i.e. gå inn i et forhold. Det er mange grader av hvor godt man liker en jente, det er ikke enten "obsessed" eller "uinteressert", som det er for mange jenter. Anonymous poster hash: 7a6cc...70b 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #8 Skrevet 17. oktober 2015 Ikke tenk så mye, bare ta det som det kommer. Men ikke ligg med han hver gang dere treffes. Anonymous poster hash: ab468...e9f
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #9 Skrevet 17. oktober 2015 Takk for svar! Bare jeg som overtenker sikkert. Skal knipe igjen bena denne gangen Anonymous poster hash: 21696...6e6
Gjest 2Bhonest Skrevet 17. oktober 2015 #10 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg var på date med en fra Tinder og vi var på konsert. Det var kjekt og etter litt for mange øl og altfor god stemning endte vi opp hjemme hos meg. Jeg måtte presisere at jeg synes han var veldig kjekk og hyggelig å snakke med, og det hadde vært kjipt å ødelegge denne relasjonen ved å ligge sammen allerede nå. Han sa at vi trenger ikke å ligge sammen og vi kan godt treffes igjen. Selvfølgelig lå vi sammen To dager etter konserten tok han initiativ og spurte meg ut på kafé. Kan dette være ren høflighet? Siden han lovet det før?Anonymous poster hash: 21696...6e6 Så om en fyr oppfører seg nøyaktig slikt du ønsker, så er det også galt? Hvorfor kan du bare ikke gi beng i å analysere ihjel alt sammen. Du hverdag blir mye bedre uten bekymringer som det likevel ikke blir noe av.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #11 Skrevet 17. oktober 2015 Man ødelegger ingenting ved å ha sex. Hvis han er interessert så er han interessert. Anonymous poster hash: 49cf5...947 2
Gjest Gjest_Svampebobb1 Skrevet 17. oktober 2015 #12 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg var på date med en fra Tinder og vi var på konsert. Det var kjekt og etter litt for mange øl og altfor god stemning endte vi opp hjemme hos meg. Jeg måtte presisere at jeg synes han var veldig kjekk og hyggelig å snakke med, og det hadde vært kjipt å ødelegge denne relasjonen ved å ligge sammen allerede nå. Han sa at vi trenger ikke å ligge sammen og vi kan godt treffes igjen. Selvfølgelig lå vi sammen To dager etter konserten tok han initiativ og spurte meg ut på kafé. Kan dette være ren høflighet? Siden han lovet det før?Anonymous poster hash: 21696...6e6 Hvorfor i alle dager bruke energi på å være høflig og be om å møtes, hvis man egentlig ikke vil møtes igjen? Det er jo totalt bakvendt...
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #13 Skrevet 17. oktober 2015 Hvorfor i alle dager bruke energi på å være høflig og be om å møtes, hvis man egentlig ikke vil møtes igjen? Det er jo totalt bakvendt... Håper det stemmer Anonymous poster hash: 21696...6e6
Gjest lipgloss Skrevet 17. oktober 2015 #14 Skrevet 17. oktober 2015 For meg høres det ut som han er intressert
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #15 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg var på date med en fra Tinder og vi var på konsert. Det var kjekt og etter litt for mange øl og altfor god stemning endte vi opp hjemme hos meg. Jeg måtte presisere at jeg synes han var veldig kjekk og hyggelig å snakke med, og det hadde vært kjipt å ødelegge denne relasjonen ved å ligge sammen allerede nå. Han sa at vi trenger ikke å ligge sammen og vi kan godt treffes igjen. Selvfølgelig lå vi sammen To dager etter konserten tok han initiativ og spurte meg ut på kafé. Kan dette være ren høflighet? Siden han lovet det før?Anonymous poster hash: 21696...6e6 Åååh... hadde alle damer bare like open minded som du virker til å være her TS. Anonymous poster hash: cbae5...119
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå