Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å lage en nisselandsby når jula nærmer seg, syns det er så koselig. Barna er to og fire og jeg ønsker å lage det mye mer kosete i jula :) Tenkte a la dette:

nisseby.jpg

nisser_p_benken_1165250194.jpg

891500_1531896067073368_795637347_n.jpg

Noen som vet hvor man kan få kjøpt slike koselige, vinteraktige keramikkhus for en ikke rådyr penge? Jeg orker ikke styre med ørten pepperkakehus hvert år så jeg ønsker noe jeg kan ta frem igjen hver jul :) Helst som jeg kan sette lys inni :)

Anonymous poster hash: 68961...c72
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nille ,sparkjøp ,europris hadde nettopp satt opp sine juleting i går i alle fall...

• Liker 1
Skrevet

Min nisselandsby er bygget opp over mange år.

Husene er kjøpt på diverse butikker, som de nenvt over her, i tillegg til på Skeidar og Jysk.

.

På disse butikkene finner du også nisser, trær, dyrefigurer, og "islagt vann" (speil) finner du også der. :)

Anonymous poster hash: 81a35...c59
  • Liker 1
Skrevet

Tusen rakk for svar, håoer jeg rekker en runde innom butikkene til uken ☺

TS

Anonymous poster hash: 68961...c72

Skrevet

Åh sånn har jeg i jula.. har en kirke, samt 5-6 diverse hus. Har små figurer av nisser, trær og rådyr. Bruker bomull som snø. De fleste husene kan man sette telys inni, men to av dem er med sånn elektrisk lys man skrur av/på på undersiden.

Har også "Jesu fødsel" en liten stall og figurer av josef, maria, baby Jesus, de 3 vise menn og noen dyr. Kjøpte det i Spania, der er det jo veldig vanlige med sånt. Har det stående i vinduskarmen.

Skrevet

jeg kjøper inn billige jeg også.Men av og til finner jeg en jeg må ha..

Ellers så er det lurt å ha noen kroner ekstra til etter jul og til salget :D

Skrevet

Jeg vet de selger mye slikt ganske billig på bruktbutikker nærmere jul. Bruktbutikken her i området har solgt slike hus til 10kr stykk i juletider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...