AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #1 Skrevet 17. oktober 2015 En fyr jeg har snakket med en stund, som jeg liker godt, spurte meg ut her om dagen. Sa egentlig nei, fordi jeg har andre planer, men sa innser jeg at om jeg skal ha noen mulighet hos han, så burde jeg sagt ja. Skal operere på fredag, og kommer til å se ut som en and i noen måneder fremover, altså, ikke særlig pen. Etter at han spurte, og jeg sa det ikke passet lørdag, har det ikke blitt nevnt noe mer. Prøvde å hinte litt i går, men det var fullstendig mislykket. Er det noen måte jeg kan ta det opp, uten å virke fullstendig desperat og teit? Eller skal jeg bare la være? Anonymous poster hash: 9331b...918
OppNedPåAlt Skrevet 17. oktober 2015 #2 Skrevet 17. oktober 2015 Kan du ikke bare si "Ser ut som planene jeg hadde fredag ble avlyst, er du fortsatt gira på å finne på noe? " 1
sjonkelrolf Skrevet 17. oktober 2015 #3 Skrevet 17. oktober 2015 Her har du bæsjet skikkelig på leggen, TS. Hvis du først sier nei, uten å foreslå et alternativt tidspunkt, gir du inntrykk av at du ikke er interessert. Du må nok spørre ham hvis du vil møte ham, ikke holde på med det hinte-tullet, som en del kvinnfolk tydeligvis lider av. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå