AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #1 Skrevet 17. oktober 2015 For meg var det et bilde mannen min tok av meg når vi var på ferie i slutten av juli. Vi satt på terrassen på hotellet, side om side, med ett bord i mellom oss. Dermed ble bildet av meg tatt fra siden. Han så på bildet og sa "det ble fint". Jeg tror han mente det, er ikke det, men når jeg så på det fikk jeg sjokk. Så SVÆR!! Vi kom hjem noen dager dager etter, og jeg gikk på vekta. 140 kilo! Ikke rart jeg så enorm ut på det bildet. Den 3. august, med det grusomme bildet friskt i minne, startet min vei ned i vekt. Siden den dagen har jeg gått ned 21 kilo, og veier nå 119. Så, hva var det som fikk deg til å innse at nok var nok?Anonymous poster hash: ddc50...a0f 14
Thorn Skrevet 17. oktober 2015 #2 Skrevet 17. oktober 2015 At jeg nå har minst like mye problem med kneet som jeg ikke har skadet som jeg har med det med skade... Slitasje er visst i følge legen ikke uventet, siden jeg har gått mye dårlig pga skaden, men det er likevel ukult å være under 30 og ha to dårlige knær Jeg har et håp om at det vil bli bedre om jeg kommer meg ned i normalvekt. Har gått ned fem kilo siden slutten av august (totalt 11 siden i fjor høst, la inn et ekstra gir nå), skal ned 10-15 til. 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #3 Skrevet 17. oktober 2015 Mobbing. Har prøvd å slanke meg hele livet, og har aldri vært normalvektig. Anonymous poster hash: 0ee24...e71
Sølvrosen Skrevet 17. oktober 2015 #4 Skrevet 17. oktober 2015 Det er vanskelig å sette fingeren på en enkelt hendelse som gjorde at jeg bestemte meg for å gå ned i vekt. Regnbuksa mi har blitt for trang, alle de fine skjørtene mine er for trange, jeg ser ikke bra ut på bikinibilder, jeg kan ikke låne klær av noen fordi jeg er større enn dem, vekta viser mye mer enn jeg er komfortabel med. Den utløsende årsaken til at jeg endelig går ned i vekt er enklere: Mannen min. Han vet at jeg hater å tape, så ved å gjøre vekttapet til en konkuranse mellom oss. Denne konkuransen har jeg tenkt å vinne. 2
Silfen Skrevet 17. oktober 2015 #5 Skrevet 17. oktober 2015 En rygg som aldri ble bedre. Ikke det at den er så jævlig mye bedre nå, men det er iallfall enklere å håndtere. 3
fotosyntesen Skrevet 17. oktober 2015 #6 Skrevet 17. oktober 2015 Gjerrigknarken i meg nektet å kjøpe nye bukser og pen-skjorter. Derfor gikk jeg ned 4 kilo. 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #7 Skrevet 17. oktober 2015 Definitivt helsa, både den fysiske og psykiske. Slet mye i den perioden jeg gikk opp i vekt, men klarte ikke snu før en del falt på plass i livet mitt. Bilder er et kapittel for seg... jeg visste jo at jeg så helt jævlig ut Nå har jeg gått ned 40 kilo, og selvfølelsen er en helt annen.. jeg har ikke vondt noen plass lenger, og den psykiske helsa kan ikke sammenlignes. Opplever mestring nesten hele tiden, ting jeg ikke klarte før både pga vekta og den psykiske helsa. Mangler fortsatt å gå ned ti kilo, og det er jammen ikke lett. Det som fungerte på de 40 første kiloene fungerer definitivt ikke lenger nå...Anonymous poster hash: c3a53...a46 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #8 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg hadde flere halvhjertede slankeforsøk bak meg hvor motivasjonen var å se bedre ut og å komme oppi mindre størrelser, men det var først når kroppen begynte å svikte at jeg virkelig gikk "all in". Jeg har slitasje i knærne og ble andpusten av små anstrengelser. Nå har jeg gått ned 20 kg siden januar, og har 15 til å gå ned før jeg har nådd målet mitt på 60 kg. Allerede føler jeg meg SÅ fantastisk mye bedre. Anonymous poster hash: 028be...746 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #9 Skrevet 17. oktober 2015 Store kneproblemer og problemer med å gå pga smerter i dem og i hælene. Ble andpusten av alt og kunne ikke løpe og ha det morro med barna. På en fest var det noen som kommenterte at jeg så ut til å veie 200 kg, da sa det stopp. Var en kompis som hadde tatt noen bilder av meg og noen venninner på ei badestrand der vi grillet. OMG, da jeg fikk se de bildene fikk jeg sjokk. Vekta viste 140 kg og jeg startet å slanke meg. Nå er jeg 72 kg, slank, smekker og veldig fornøyd. Ikke har jeg så vondt i knærne og jeg kan leke, løpe og ha det morro. Kjøpe str small i butikker og bruke det jeg vil av klær. Mannfolkene løper etter meg og jeg får oppmerksomhet overalt pga mine fine former. Er så glad for at jeg gjorde dette Helt på egen hånd! Anonymous poster hash: 19099...7ad 5
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #10 Skrevet 18. oktober 2015 En ferievideo. Jeg så meg selv mens jeg gikk opp fra sjøkanten og opp stranda, med den ufyselige kroppen... egentlig hadde jeg alltid mistenket at jeg så ganske fæl ut i mange år, også på bilder men jeg på en eller annen måte naiv og dum og trodde at måten jeg sått på og vinkelen gjorde meg tjukk etc... så meg rett og slett blind på egen kropp.. veide vel 100 kg på det meste. Anonymous poster hash: 0947d...052 1
Caterina Skrevet 18. oktober 2015 #11 Skrevet 18. oktober 2015 Alltid vært relativt tynn og sett bra ut med klær, men da vi var på et spa i Tyskland så jeg tre superattraktive damer som var minst 5 år eldre enn meg (er 28). Så da innså jeg at jeg må bygge muskler, å være tynn og inaktiv holder ikke. 1
Silfen Skrevet 18. oktober 2015 #13 Skrevet 18. oktober 2015 Alltid vært relativt tynn og sett bra ut med klær, men da vi var på et spa i Tyskland så jeg tre superattraktive damer som var minst 5 år eldre enn meg (er 28). Så da innså jeg at jeg må bygge muskler, å være tynn og inaktiv holder ikke. Ja denne tråden er jo definitivt rettet mot deg ... 6
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #14 Skrevet 18. oktober 2015 At folk kalte meg styggAnonymous poster hash: 70c19...842
Caterina Skrevet 18. oktober 2015 #15 Skrevet 18. oktober 2015 Ja denne tråden er jo definitivt rettet mot deg ... Trådens tittel er 'Hva var årsaken til at du vil gå ned i vekt', så per definisjon, ja. Dersom kun overvektige kan svare, får det spesifiseres. 3
Taklampe Skrevet 18. oktober 2015 #16 Skrevet 18. oktober 2015 Hos meg var det også et bilde. Var ei venninne som tok et bilde på en fest, og jeg synes jeg så skikkelig feit ut der. Jeg så større ut enn jeg gjorde på ekte. Men var uansett det som utløste det 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #17 Skrevet 18. oktober 2015 Det å ikke kunne sove sammen med ektefellen på grunn av snorking. I tillegg så har jeg lyst på god helse for å ha en kropp å bli gammel i. Jeg er i ganske god fysisk form når det kommer til utholdenhet, sykler til jobben hver dag, men vekten er alt for høy. Jobber stadig på. Mann 39. Anonymous poster hash: 6fa07...416 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #18 Skrevet 18. oktober 2015 Kondisen var svært dårlig. Jeg ble svært andpusten av lett aktivitet. Da bestemte jeg meg for å begynne og trene og endre kosthold. Jeg ble sunn og slank. (1.steg var å gå mer og endre kostholdet mitt, og deretter begynte jeg med sykling og fortsatte med godt kosthold). Anonymous poster hash: c00c4...0bc
SunnivaOslo Skrevet 18. oktober 2015 #19 Skrevet 18. oktober 2015 At jeg ikke kom inn i en kjole jeg hadde brukt året før som jeg elsket. Gikk ned ca 8kg. Nå er jeg i gang med nytt prosjekt, men nå er det å få dat ass istedenfor
Cata Skrevet 18. oktober 2015 #20 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg kom hjem fra en jobbreise og kjente bukselinningen strammet. Dermed tørket jeg støvet av badevekten, steg oppå og registrerte at BMI hadde vippet opp i området for helseskadelig overvekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå