Gå til innhold

Fengsel er ikke så luksus som dere tror.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har opplevd å bli tatt bakfra i fengsel, vil bruke dette som et eksempel for dere som tror at norske fengsler bare er stat og luksus. tenk dere om før dere prater uten å ha peiling!

Anonymous poster hash: f83e2...97f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min sov i i to uker da han var i fengsel.

Anonymous poster hash: 42d1c...785
  • Liker 2
Skrevet

Du er selv skyld i at du er der, slutt å syte.

Anonymous poster hash: 922aa...f26
  • Liker 17
Skrevet

Du er selv skyld i at du er der, slutt å syte.

Anonymous poster hash: 922aa...f26

Ja, enig. Akkurat som kvinner som gifter seg med menn er skyld i at de blir voldtatt, slike kvinner får også bare lære seg å slutte å syte.

Anonymous poster hash: 7170a...007

• Liker 14
Skrevet

jeg har opplevd å bli tatt bakfra i fengsel, vil bruke dette som et eksempel for dere som tror at norske fengsler bare er stat og luksus. tenk dere om før dere prater uten å ha peiling!

Hva med at du tar voldtektsfantasiene dine over til seksualitetsforumet? Det er i amerikanske fengsler dette er et utbredt problem, ikke i norske fengsler. Ikke minst som følge av at den norske kulturen ikke har den homofetisjen som amerikanerne har.

• Liker 5
Skrevet

Ja, enig. Akkurat som kvinner som gifter seg med menn er skyld i at de blir voldtatt, slike kvinner får også bare lære seg å slutte å syte.

forskjellen er at de som kommer i fengsel har gjort noe ulovlig, de som gifter seg har ikke gjort noe ulovlig.

Det er ikke noen sin skyld å bli voldtatt, men det var ikke det h*n sa. Han er skyld i å være der. 

• Liker 9
Skrevet (endret)

jeg har opplevd å bli tatt bakfra i fengsel, vil bruke dette som et eksempel for dere som tror at norske fengsler bare er stat og luksus. tenk dere om--> før<-- dere prater uten å ha peiling!

Eller folk kan tenke seg om før de gjør en forbrytelse. Både narkotika og det å følge trafikkregler. 

Fengsel i Norge er bedre enn sykehus i Norge :)

1uLzcdR.jpg

Manglet skalldyrtallerken og 1000kroners-vinen, kanskje?

Selvfølgelig er ikke norske fengsler dårlig. At du ble voldtatt gjør ikke at fengsel er så ille. Viss lille Lisa blir voldtatt i Oslo, skal alle tenke seg om når de sier Norge er et fint land. Til og med et av de beste å bo i?

Jeg kommer ikke til å tenke meg om når jeg sier at norske fengsler er veldig bra. Bedre enn sykehusene til de uskyldige.

Endret av Flekk
  • Liker 5
Skrevet

Det er uansett bedre mat i fengsler enn sykehjem har jg hørt.Trist

Anonymous poster hash: 8b6fb...4b7

• Liker 4
Skrevet

Eller folk kan tenke seg om før de gjør en forbrytelse. Både narkotika og det å følge trafikkregler. 

Fengsel i Norge er bedre enn sykehus i Norge :)

1uLzcdR.jpg

Manglet skalldyrtallerken og 1000kroners-vinen, kanskje?

Selvfølgelig er ikke norske fengsler dårlig. At du ble voldtatt gjør ikke at fengsel er så ille. Viss lille Lisa blir voldtatt i Oslo, skal alle tenke seg om når de sier Norge er et fint land. Til og med et av de beste å bo i?

Jeg kommer ikke til å tenke meg om når jeg sier at norske fengsler er veldig bra. Bedre enn sykehusene til de uskyldige.

Er det bilde virkelig et norskt fengsel? :o sykt fint :hakeslep:

Skrevet

I dusjen?

Anonymous poster hash: ddd1c...ca7

Skrevet

Tror det er fra Halden fengsel. Ser faktisk bedre ut enn hybelen jeg hadde i Trondheim for noen år siden.

• Liker 3
Skrevet

ja :) Jeg betaler 5000kr for et gammelt iskaldt rom i kollektiv. Dette så mer fristendes ut. Her får man bo gratis og slappe av. Ingen regninger, rydding, skole, jobb, barn og matlaging å ta seg av. Får de tid til å se på tv og kanskje? Så heldige :) 

Kan de sove så lenge de vil? heldiig:) (de kan det viss de insisterer, er ikke sånn at de blir pisket)

Slipper de å gå ut i det iskalde været for å komme seg på jobb? nei huff så grusomt de må ha det.

Slipper de å spise nudler og firsprice mat siden de ikke er studenter? fint de får i seg god og sunn mat da.

Får de til og med et eget rom?! Oi, det skulle de kreftsyke hatt også :) Skal de ikke også stramme inn på hvor lenge fødende kan være på sykehuset, og dele rom der også?

Men men, viktig at Norge prioriterer. Og at folket er med på å bestemme hvordan Norge skal være. *vifte med ironiflagg*

Anonymous poster hash: 586e9...430

• Liker 10
Skrevet

ja :) Jeg betaler 5000kr for et gammelt iskaldt rom i kollektiv. Dette så mer fristendes ut. Her får man bo gratis og slappe av. Ingen regninger, rydding, skole, jobb, barn og matlaging å ta seg av. Får de tid til å se på tv og kanskje? Så heldige :)

Kan de sove så lenge de vil? heldiig:) (de kan det viss de insisterer, er ikke sånn at de blir pisket)

Slipper de å gå ut i det iskalde været for å komme seg på jobb? nei huff så grusomt de må ha det.

Slipper de å spise nudler og firsprice mat siden de ikke er studenter? fint de får i seg god og sunn mat da.

Får de til og med et eget rom?! Oi, det skulle de kreftsyke hatt også :) Skal de ikke også stramme inn på hvor lenge fødende kan være på sykehuset, og dele rom der også?

Men men, viktig at Norge prioriterer. Og at folket er med på å bestemme hvordan Norge skal være. *vifte med ironiflagg*

Anonymous poster hash: 586e9...430

ops den ble anonym

Skrevet

norske fengsler blir ledd av i utenlandsk presse osv, pga standaren di har....  er jo en grunn for det ... tviler de lager saker av det kun for å skrive om noe.... 

halden fengsel har kunstverk for flerfoldig millioner, det er pc,tv og seng på hvert rom... 

handlinger har konsekvenser... har man driti seg skikkelig ut i samfunnet, så man må i fengsel, burde man levd i en jordgrotte uten lys, så man huska det for alltid å ble redd tanken av og komme tilbake, ,, kanskje man da ikke begikk nytt lovbrudd!

du må våkner opp og se realiteten... det er mange mange mennesker i norge som bor under være kår enn mange av fengslene her til lands... 

blant annet en del kriminelle... så om du har det finere og bedre, tryggere osv i fengsel enn hjemme. hva velger du! 

Anonymous poster hash: 183ad...30d
  • Liker 3
Skrevet

norske fengsler blir ledd av i utenlandsk presse osv, pga standaren di har....

Ja, bare se her:

• Liker 2
Skrevet

norske fengsler blir ledd av i utenlandsk presse osv, pga standaren di har....  er jo en grunn for det ... tviler de lager saker av det kun for å skrive om noe.... 

halden fengsel har kunstverk for flerfoldig millioner, det er pc,tv og seng på hvert rom... 

handlinger har konsekvenser... har man driti seg skikkelig ut i samfunnet, så man må i fengsel, burde man levd i en jordgrotte uten lys, så man huska det for alltid å ble redd tanken av og komme tilbake, ,, kanskje man da ikke begikk nytt lovbrudd!

du må våkner opp og se realiteten... det er mange mange mennesker i norge som bor under være kår enn mange av fengslene her til lands... 

blant annet en del kriminelle... så om du har det finere og bedre, tryggere osv i fengsel enn hjemme. hva velger du! 

tenk at man kan drepe nesten 100 mennesker og at familien, bekjendte og mange andre sitter igjen, psykisk skadet, for resten av livet. Leve i et rent helvete gjør så mange. Så sitter Breivik, skylden i det hele, på suiten sin og truer med å sultestreike for å få playstation 3.. Håper nyhetene har skrevet om det. Altså ikke de Norske, for det skal man banne på at de gjorde, men f.eks USA. 

Fikk han lov å ta utdanning over nett? Betyr det at de vurderer å slippe han ut?! Gjør Norge ingen unntak for 21årsgrensen i fengsel? Uff. 

Det er nesten de trofaste i arbeid som blir straffet, også de syke. De siste i Norge som blir straffet er kriminelle.

• Liker 4
Skrevet

Hva med at du tar voldtektsfantasiene dine over til seksualitetsforumet? Det er i amerikanske fengsler dette er et utbredt problem, ikke i norske fengsler. Ikke minst som følge av at den norske kulturen ikke har den homofetisjen som amerikanerne har.

Ignorant innlegg. Bare fordi dette er utbredt i et annet land betyr ikke dette at TS ikke har opplevd dette. 

Prøver du virkelig å påstå her at dette baserer seg på KULTUR? 

Dette må jaggu være tidenes mest ignorante innlegg her på KG. 

Anonymous poster hash: 6eeb9...668

• Liker 2
Skrevet

Fengsel i Norge handler først og fremst om frihetsberøvelse, ikke om at de innsatte skal ha dårlige forhold under soningen. Det er et mål at man skal klare å komme tilbake til samfunnet etter soning. Dette klarer Norge i mye større grad enn for eksempel USA.

• Liker 18
Skrevet

I dusjen?

Anonymous poster hash: ddd1c...ca7

ja

Skrevet

Så lite tid, så mange idioter!
Erazor har selvfølgelig helt rett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...