Gå til innhold

Første overnatting. hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei!

Jeg skal snart møte en fyr jeg har snakka ganske lenge med på nett, og hvis kjemien er der (vi møtes først offentlig) så er planen å bli med han hjem og sove over så vi får tid sammen dagen etterpå også.

Og i den forbindelse trenger jeg noen tips og triks til noen sikkert veldig teite spørsmål. haha. har ikke gjort dette før, så blir jo litt stressa og tenker over aaalt.

Han bor i en egen leilighet for seg selv og mener å huske han bare har ett soverom - ergo regner jeg jo da med at vi begge skal sove der, og hvis han likevel spør om jeg vil sove på sofaen eller noe og har blitt med han hjem vil jeg jo sikkert sove med han uansett.. haha

men ja.

- Hva skal jeg sove i? Jeg pleier jo aldri sove i noe annet enn truse, men altså det gjør jeg jo ikke. Nattkjole? det ser jo bare teit ut. en t-skjorte? ikke så veldig flatterende. haha. jeg aner virkelig ikke

- Er det ok å sove med hvertfall litt sminke? Jeg går med en del sminke til vanlig, og er ikke så veldig komfortabel med å ta av alt av det første gangen.. det kan komme gradvis. ser ikke helt annerledes ut uten, er bare at jeg ikke er komfortabel med det selv.

- Burde jeg ha med eget håndkle osv? Vil jo sikkert dusje mårran etter, og siden vi har snakket om å sove der er det kanskje innafor at jeg har det med? 

- Jeg kan være litt urolig om natta osv, burde kanskje nevne dette til han når vi skal sove? haha..

andre tips? 
Og når det gjelder sånn at "han kommer garantert til å forvente sex hvis du overnatter blablala" så - det vet man ikke før man er der, og jeg gidder uansett ikke bestemme om det skal skje eller ikke før jeg ser an kjemien og vi ligger der og hele pakka. tar det som det kommer

Anonymous poster hash: e5f9c...13b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okei!

Jeg skal snart møte en fyr jeg har snakka ganske lenge med på nett, og hvis kjemien er der (vi møtes først offentlig) så er planen å bli med han hjem og sove over så vi får tid sammen dagen etterpå også.

Og i den forbindelse trenger jeg noen tips og triks til noen sikkert veldig teite spørsmål. haha. har ikke gjort dette før, så blir jo litt stressa og tenker over aaalt.

Han bor i en egen leilighet for seg selv og mener å huske han bare har ett soverom - ergo regner jeg jo da med at vi begge skal sove der, og hvis han likevel spør om jeg vil sove på sofaen eller noe og har blitt med han hjem vil jeg jo sikkert sove med han uansett.. haha

men ja.

- Hva skal jeg sove i? Jeg pleier jo aldri sove i noe annet enn truse, men altså det gjør jeg jo ikke. Nattkjole? det ser jo bare teit ut. en t-skjorte? ikke så veldig flatterende. haha. jeg aner virkelig ikke

- Er det ok å sove med hvertfall litt sminke? Jeg går med en del sminke til vanlig, og er ikke så veldig komfortabel med å ta av alt av det første gangen.. det kan komme gradvis. ser ikke helt annerledes ut uten, er bare at jeg ikke er komfortabel med det selv.

- Burde jeg ha med eget håndkle osv? Vil jo sikkert dusje mårran etter, og siden vi har snakket om å sove der er det kanskje innafor at jeg har det med? 

- Jeg kan være litt urolig om natta osv, burde kanskje nevne dette til han når vi skal sove? haha..

andre tips? 

Og når det gjelder sånn at "han kommer garantert til å forvente sex hvis du overnatter blablala" så - det vet man ikke før man er der, og jeg gidder uansett ikke bestemme om det skal skje eller ikke før jeg ser an kjemien og vi ligger der og hele pakka. tar det som det kommer

Ta med en stor t-skjorte (men spør om du kan få låne en av ham), litt sminke og tannbørste. Menn/gutter driter egentlig i hva du sover i. 

Sett grenser for hva du vil den første kvelden. Ekte menn/gutter presser aldri jenter til sex.

Anonymous poster hash: 5774e...2aa

• Liker 1
Skrevet

Okei!

men ja.

andre tips? 

Sankta Lucia kostyme!

Skrevet

Sov i joggebukse/pysjbukse og tskjorte, sover du i bare truse på underkroppen så blir det garantert 300% sikkert forsøk på tafsing og å skli den trusekanten til sida. Og der og da tenker dere begge hihi koselig, vi strekker tråden litt til og litt til, til slutt er dere så kåte at dere ikke klarer å beherske dere, og dagen etter er alt kleint og ødelagt og spenning og respekt borte.

Hadde jeg vært deg så hadde jeg faktisk valgt å sove på sofaen selvom dere har fått super kontakt på nett. Ting blir anderledes etterhvert som man lærer seg å bli kjent i virkeligheten, ikke de første treffene men etterhvert og da kan det bli noe helt annet enn det man forestilte seg.

Det er helt innafor å sove med sminke, men om du bare skal være der en natt så trenger du ikke stresse med å dusje. Det er egentlig litt frekt å spørre om å få låne dusjen så fort syns jeg, så ville holdt meg ydmyk. Men sagt jatakk om han heiv et håndkle på meg og sa at jeg kunne låne dusjen. Han har garantert et håndkle du kan låne om det blir til at du dusjer.

Men hvorfor skal du egentlig sove der? Bor dere på hver deres kant av landet?
Hvis dere bor nærme så kan dere jo være sammen dagen etter selvom dere ikke sover sammen?
Hvis dere bor noen timer unna hverandre så kan dere jo møtes igjen neste uke eller om en liten stund igjen?

Det at dere har avtalt at du skal sove hos han om kjemien klaffer når dere møtes på cafe, høres egentlig mere ut som et sextreff i mine ører, så hvis du er ute etter et forhold så ville jeg hvertfall holdt meg unna å bli lurt inn i en slik misforståelse der han tror at du var inneforstått med at det var det det dreide seg om, mens du egentlig mistolket hans intensjon.

Anonymous poster hash: 3a2a3...da5
  • Liker 2
Skrevet

PS: Jeg skjønner at du vil sove der om du vil ha sex med han såklart, og ingenting galt i det :) Så ikke misforstå at jeg lurer på hvorfor du vil sove der. Men selv hadde jeg ikke gjort det fordi jeg er ute etter å være 100% sikker på at mannen er dedikert og ærlig med meg før jeg gjør det for å unngå å bli såret. Derfor fraråder jeg deg å gjøre det om du kanskje tror det er en sjanse for at du blir såret om dette ikke lever opp til forventningene dine

Anonymous poster hash: 3a2a3...da5
  • Liker 1
Skrevet

Takk for utfyllende svar :)

Vi bor ca 3-4 timer unna hverandre, og siden vi har skole/jobb så funker det veldig dårlig å møtes for bare en kaffe liksom. Dessuten var vi gira på å treffes snart, ettersom vi har snakka jevnt sammen siden i sommer en gang, og den helgen var den nærmeste og eneste som passa for begge på en stund. Så da ble det til at jeg møter han fredagkveld, og da evt blir over til utpå ettermiddagen på lørdagen (han skal bort på kvelden). 

Man skal selvfølgelig aldri si aldri, men at intensjonen hans er sextreff når han nevnte at jeg kan sove over tviler jeg veldig på. Så mye og så ofte og så lenge som vi har snakket sammen, tviler jeg på at noen gjør bare i håp om å få seg noe en kveld liksom. Det er såfall helt sykt og jeg kan ikke tenke meg at det er kun det han tenker. Selvfølgelig kan det jo hende han håper på at det skjer også, men det er ganske åpenbart og tydelig at vi begge vil møtes og få lengst mulig tid sammen for å se om kjemien vi har er like bra irl som den er på nett. Ingen snakker så mye som vi gjør bare for å få seg et ligg liksom.

Du har kanskje et poeng ja. En tskjorte og en pysjshorts funker kanskje greit! 

Jeg får se om han spør, og hvor flørtende osv han er. Er det tydelig at sex ligger i lufta så kan det jo hende jeg tar sofaen eller sover på en madrass. Tar det litt som det kommer.

Okei! Ja det er kanskje sant. Dusjer jo før jeg drar til han, så det er kanskje litt unødvendig. 

Takk for tips :)

- ts

Skrevet

Du har snakket lenge med en fyr på nett og nå har dere avtalt å møtes første gang OG at du skal sove over? Seriøst, hvis ikke du gjør dette i håp om å ha sex med han, så dropp overnattingen. Han har 100% garantert forventninger om pulings den kvelden. Hvis det finnes gutter/menn som ikke forventer sex i en sånn situasjon, så hadde de aldri kommet så langt som å foreslå overnatting. På tide å våkne opp, TS! Godt ment altså, men du bør seriøst vurdere et vanlig treff først. Det finnes uendelig med eksempler på menn som kurtiserer damer i laaang tid for å få snøret i bånn.

Hilsen en normal mann. :)

Anonymous poster hash: f9380...f7a

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan ikke telle hvor mange jenter som har sovet i mine t-skjorter første gang de har sovet over før sex og intimitet, men jeg finner alltid en litt stor t-skjorte som nesten funker som nattkjole for de. Flatterende? Nei da. Det er bare kos.

Jeg synes det er koselig å sove sammen et par netter før man har sex, man får så god tid til å prate om alt og man kan jo kose litt også uten noe mer. 

Skrevet

Sov i truse og t-skjorte. Av med sminken. Om du vil dusje på morgenen så gjør det. Han har selvsagt flere håndklær. Bare bra at du føler deg som hjemme. Ikke alle menn er ute etter sex på første date, spesielt med tanke på distansen mellom dere. 

Anonymous poster hash: d0d55...9cf
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har ingen t-skjorter, men sover i truse + singlet om jeg skal sove med noen jeg bare kjenner litt. 

Anonymous poster hash: 24ade...338
Skrevet

Du har snakket lenge med en fyr på nett og nå har dere avtalt å møtes første gang OG at du skal sove over? Seriøst, hvis ikke du gjør dette i håp om å ha sex med han, så dropp overnattingen. Han har 100% garantert forventninger om pulings den kvelden. Hvis det finnes gutter/menn som ikke forventer sex i en sånn situasjon, så hadde de aldri kommet så langt som å foreslå overnatting. På tide å våkne opp, TS! Godt ment altså, men du bør seriøst vurdere et vanlig treff først. Det finnes uendelig med eksempler på menn som kurtiserer damer i laaang tid for å få snøret i bånn.

Hilsen en normal mann. :)

Anonymous poster hash: f9380...f7a

Haha. Altså nå skal vi jo møtes ute i offentligheten først, og det er ingen garanti for at jeg skal sove over. Men siden jeg bor flere timer unna, og hvis kjemien er veldig bra har vi mulighet å henge sammen dagen etter også, og siden ikke jeg kjenner noen i byen der og faktisk ikke gidder å bruke penger på å sove alene på hotell, så blir jeg heller med han hjem og sover over der. at han forelslo overnatting kan godt være for at han har forventninger om sex, men jeg tviler veeeldig på at det kun (!) er derfor

- ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...