AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #1 Del Skrevet 16. oktober 2015 Jeg har blitt invitert hjem til en bekjent på pizza en kveld. Dette er en hyggelig dame, som jeg kjenner gjennom en forening, men ikke en som jeg ønsker å ha et nærmere venninneforhold til, da jeg ikke synes vi har nok til felles. Men hennes invitasjon kom så plutselig på meg at jeg bare svarte ja takk, uten å klare å finne på en unnskyldning. Nå angrer jeg litt på at jeg sa ja, fordi det kanskje gir feil signal å komme til henne. Kanskje hun ønsker et vennskap. Jeg har vært på hjemme hos henne tidligere - lenge siden nå - i forbindelse med en feiring. Men jeg føler at hvis jeg kommer til henne denne gangen nå, så blir jeg kanskje skyldig å invitere henne tilbake til meg. Og det ønsker jeg egentlig ikke. Jeg kan kanskje gå på café/kino med henne en sjelden gang, men jeg har ikke så lyst å invitere henne hjem til meg. Bør jeg finne på en unnskyldning og melde avbud? Føler meg i så tilfelle kjip, siden det virket som hun gledet seg. Anonymous poster hash: 8b539...9e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #2 Del Skrevet 16. oktober 2015 Jeg lurer kanskje på om det er frekt av meg å komme til henne uten å invitere henne tilbake? TS Anonymous poster hash: 8b539...9e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #3 Del Skrevet 17. oktober 2015 Nei det er overhodet ikke frekt av deg å dra til henne uten å invitere henne tilbake. Vennskapsforhold utvikler seg ikke så fort uansett så jeg syns egentlig det ville vært direkte rart om dere samme kveld avtalte tid og sted for nytt treff. Dra på pizzakvelden, takk for deg, og se på det som en hyggelig greie uten å tenke at du nå er forpliktet til å være en nær venn av hun. Det er fortsatt mange steg og lang tid igjen til det, så noen treff her og der kan du si ja til, da forblir dere bare bekjente som du ønsker. Anonymous poster hash: c7b5d...fda 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #4 Del Skrevet 17. oktober 2015 Nei det er overhodet ikke frekt av deg å dra til henne uten å invitere henne tilbake. Vennskapsforhold utvikler seg ikke så fort uansett så jeg syns egentlig det ville vært direkte rart om dere samme kveld avtalte tid og sted for nytt treff. Dra på pizzakvelden, takk for deg, og se på det som en hyggelig greie uten å tenke at du nå er forpliktet til å være en nær venn av hun. Det er fortsatt mange steg og lang tid igjen til det, så noen treff her og der kan du si ja til, da forblir dere bare bekjente som du ønsker. Anonymous poster hash: c7b5d...fda Ok, takk for svar. Anonymous poster hash: 8b539...9e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #5 Del Skrevet 17. oktober 2015 Enig med forrige taler. Ikke avvis henne før du i det hele tatt kjenner henne. Det er ikke så lett å finne venner i voksen alder, så jeg syns du skal respektere forsøket hennes og ta imot invitasjonen. Ha en hyggelig kveld og om du fremdeles føler dere ikke har noe til felles kan du avslå invitasjoner ved en senere anledning.Anonymous poster hash: 55934...ea6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 17. oktober 2015 #6 Del Skrevet 17. oktober 2015 Ikke bestem deg på forhånd for at du ikke ønsker et vennskap med damen TS. Kanskje du blir positivt overrasket 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 17. oktober 2015 #7 Del Skrevet 17. oktober 2015 Hva mener du at dere bør ha til felles for å bli venner? Utenom den foreningen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå