AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 m/ tilgang til bad og vaskerom men ikke til kjøkken. Er det noe du som student ville leid? Rommet har stort vindu ut mot hage og stille og fredelig.Microbølgeovn og vann koker på rommet samt seng godt med klesskap skrivepult og nattbord. Fristende å leie dette da jeg likte meg oh lrien var ikke avskrekkende. Men er det dumt uten tilgang til kjøkken.Kan jeg klare meg uten? Hilsen ny på leirmarkedetAnonymous poster hash: 11d84...35e
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #2 Skrevet 16. oktober 2015 og leien* leiemarkedet*Anonymous poster hash: 11d84...35e
Gjest Canario Skrevet 16. oktober 2015 #3 Skrevet 16. oktober 2015 Selvfølgelig klarer du deg uten. Du kan jo spise brødskiver, mr.lee nudler, spise fjordland eller dra ut. Men ser egentlig for meg at det vil bli fryktelig dyrt og fryktelig kjedelig i lengden.. Såfremt du ikke har noen å spise middag hos flere dager i uka ville jeg droppa det..
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 16. oktober 2015 #4 Skrevet 16. oktober 2015 Hvis du får lov til å ta med deg en bordkomfyr når du flytter inne, synes jeg ikke det høres problematisk ut, men jeg hadde definitivt styrt unna hvis jeg kun hadde tilgang til mikrobølgeovn.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #5 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg har bodd sånn og det blir fryktelig trått etter en stund. Hvis du virkelig er nødt til må holder du det ut så lenge du ønsker, men hvis det bare er for å spare noen ekstra kroner ville jeg anbefalt deg å droppe det. Anonymous poster hash: 4ca0e...748
Rosalie Skrevet 17. oktober 2015 #6 Skrevet 17. oktober 2015 m/ tilgang til bad og vaskerom men ikke til kjøkken. Er det noe du som student ville leid? Rommet har stort vindu ut mot hage og stille og fredelig.Microbølgeovn og vann koker på rommet samt seng godt med klesskap skrivepult og nattbord. Fristende å leie dette da jeg likte meg oh lrien var ikke avskrekkende. Men er det dumt uten tilgang til kjøkken.Kan jeg klare meg uten? Hilsen ny på leirmarkedetAnonymous poster hash: 11d84...35e Nei. Ikke uten en skikkelig kjøkkenkrok på rommet. Du vil trenge kjøleskap, kokeplater, stekeovn og oppvaskmuligheter. Dersom du skal leve på mikroovnferdigmat vil vinninga fort gå opp i spinninga, da det er kjempedyrt i innkjøp, og du fort kommer til å gå lei og spise middag ute i stedet, noe som ihvertfall er svindyrt. 1
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 17. oktober 2015 #7 Skrevet 17. oktober 2015 Oi, kjøleskap tenkte jeg ikke på da jeg svarte. Huff, nei, det høres ikke så bra ut, dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå