AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 For at du blir sjarmert av en dame? Har det hendt at du har blitt betatt av en dame som egentlig ikke var din type utseendemessig? Når jeg skrur på sjarmen holder jeg blikkontakt lenge, smiler og ler mye. Prøver å få inn litt berøring hvis det kan gjøres på en naturlig måte. Gir komplimenter og prøver å holde liv i samtalen hvis det går treigt. Spøker gjerne litt. Har dere noen andre tips for å sjarmere en mann i senk?Anonymous poster hash: f42b0...037
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #2 Skrevet 16. oktober 2015 Min erfaring er at det holder med å være seg selv. Jeg skrur ikke på noen sjarm, men jeg er visstnok sjarmerende likevel, uten at jeg vet akkurat hva det er som gjør det.. Anonymous poster hash: 25722...df7 2
Okapi Skrevet 16. oktober 2015 #3 Skrevet 16. oktober 2015 Du må være interessant, interessert og direkte. Blikkontakt og "tilfeldig" berøring ville jeg aldri i livet fått med meg. 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #4 Skrevet 16. oktober 2015 Min erfaring er at det holder med å være seg selv. Jeg skrur ikke på noen sjarm, men jeg er visstnok sjarmerende likevel, uten at jeg vet akkurat hva det er som gjør det.. Anonymous poster hash: 25722...df7 Det stemmer igrunn, men når jeg er sammen med noen jeg gjerne vil at skal like meg blir jeg gjerne litt rar, så da må jeg ta meg sammen. Har opplevd at menn jeg ikke har sett på som aktuelle (for eksempel gift eller for gammel) har blitt veldig betatt av meg når jeg ikke har gjort noe annet enn å være helt normal meg selv. Skulle ønske jeg klarte å være sånn rundt de jeg liker også :DAnonymous poster hash: f42b0...037 1
Gjest Spiderman Skrevet 16. oktober 2015 #5 Skrevet 16. oktober 2015 Blir sjarmert av damer som tør å være litt lekne og småfrekke. Blikkkontakt funker også så lenge man klarer å slappe av så det ikke blir intens stirrring.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #6 Skrevet 16. oktober 2015 "Være seg selv" er tidenes beste tips Anonymous poster hash: 60871...4b5 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #7 Skrevet 16. oktober 2015 Du må være interessant, interessert og direkte. Blikkontakt og "tilfeldig" berøring ville jeg aldri i livet fått med meg. Merker du det ikke hvis noen holder blikkontakten uvanlig lenge? Trodde de fleste var ganske sensitive for sånt. Jeg har ganske mange interesser, inkludert noen litt sære, og er det en god samtale er jeg absolutt interessert. (Hvis det blir fotballprat faller interessen...)Anonymous poster hash: f42b0...037
Summers Skrevet 16. oktober 2015 #9 Skrevet 16. oktober 2015 (endret) Sjekk hva han liker av personlige egenskaper, humor, samtaler, danse, osv Pass på å ikke virke irriterende. Prøv å se bedre ut neste gang du møter han. Edit: Du må nesten gjøre mer enn å bare vise at du er interessert. Edit: Å holde liv i dårlige samtaler kan være tveegget sverd om samtalen dør fordi han ikke er interessert. Endret 16. oktober 2015 av Summers
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #10 Skrevet 16. oktober 2015 Sjekk hva han liker av personlige egenskaper, humor, samtaler, danse, osv Pass på å ikke virke irriterende. Prøv å se bedre ut neste gang du møter han. Edit: Du må nesten gjøre mer enn å bare vise at du er interessert. Edit: Å holde liv i dårlige samtaler kan være tveegget sverd om samtalen dør fordi han ikke er interessert. Hva mener du med å gjøre mer enn å vise at jeg er interessert? Det er selvfølgelig grenser for hvor lenge jeg prøver å holde liv i samtalen.Anonymous poster hash: f42b0...037
Summers Skrevet 16. oktober 2015 #11 Skrevet 16. oktober 2015 Hva mener du med å gjøre mer enn å vise at jeg er interessert?Anonymous poster hash: f42b0...037 Du skriver at du ønsker å sjarmere han, men ting som blikkontakt, smil, latter, holde liv i samtaler er jo bare tegn på at du er interessert. Om du ikke er hans type utseendemessig så må du jo nesten ha noe annet å tilby for at han skal like deg.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #12 Skrevet 16. oktober 2015 Du skriver at du ønsker å sjarmere han, men ting som blikkontakt, smil, latter, holde liv i samtaler er jo bare tegn på at du er interessert. Om du ikke er hans type utseendemessig så må du jo nesten ha noe annet å tilby for at han skal like deg. Det var liksom personlighet, humor, interesser og sånt jeg tenkte at jeg kunne tilby gjennom å være sjarmerende nok til at han ville bli kjent med meg. Hva mener du? Sydentur? Steinsamling? Privatfly?Anonymous poster hash: f42b0...037 2
Okapi Skrevet 16. oktober 2015 #13 Skrevet 16. oktober 2015 Merker du det ikke hvis noen holder blikkontakten uvanlig lenge? Trodde de fleste var ganske sensitive for sånt. Jeg har ganske mange interesser, inkludert noen litt sære, og er det en god samtale er jeg absolutt interessert. (Hvis det blir fotballprat faller interessen...)Anonymous poster hash: f42b0...037 Jeg tror vel mest jeg hadde syntes det var litt ubehagelig og lurt på hvorfor du stirret sånn. Du må nesten si noe.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #14 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg tror vel mest jeg hadde syntes det var litt ubehagelig og lurt på hvorfor du stirret sånn. Du må nesten si noe. Stirring er ubehagelig, og det er ikke det jeg mener. Men hvis du fanger blikket til noen og holder det litt lenger enn ett sekund, fanger det igjen etter en liten stund, smiler osv, så er det jo ikke stirring etter min mening. Og under en samtale kan man mer eller mindre grad av øyenkontakt. Det er helst den øyenkontakten jeg prøver å ha mye av.Anonymous poster hash: f42b0...037 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #15 Skrevet 16. oktober 2015 For at du blir sjarmert av en dame? Veldig lite i førstningen, veldig mye i lengden. Har det hendt at du har blitt betatt av en dame som egentlig ikke var din type utseendemessig? Nei. Når jeg skrur på sjarmen holder jeg blikkontakt lenge, smiler og ler mye. Prøver å få inn litt berøring hvis det kan gjøres på en naturlig måte. Gir komplimenter og prøver å holde liv i samtalen hvis det går treigt. Spøker gjerne litt. Har dere noen andre tips for å sjarmere en mann i senk? Ikke tenk så mye på hva du kan gjøre for å "please". Så lenge du ikke er sur, gal eller blåst, kan du som regel si og gjøre akkurat hva du vil rundt menn. Ikke prøv for hardt, for da tror de det er noe galt med deg. Det kan du gjøre hvis du bare er ute etter en ons. Men ellers, vær deg selv så godt du klarer. Er han interessert vil han jenke seg for deg. Gjør han ikke det er dere enten en perfekt match, eller så er han ikke interessert i deg på den måten. Anonymous poster hash: f42b0...037 Anonymous poster hash: 26f0a...dcb
Cecilie82 Skrevet 16. oktober 2015 #16 Skrevet 16. oktober 2015 De tre viktigste rådene i denne samtalen er * blikkontakt * smile * være seg selv 1
Gjest Cartman Skrevet 16. oktober 2015 #17 Skrevet 16. oktober 2015 Sjelden jeg lar meg sjarmere. Utstråling og en positiv holdning til andre mennesker er viktig.
Cancellara Skrevet 18. oktober 2015 #18 Skrevet 18. oktober 2015 Ei dame som har fin utsråling, som er engasjert, og har en genuin interesse for noe, kan være nok for meg til å utvise nysgjerrighet tilbake. I en "ute-på-byen setting" er det kroppspråk og det visuelle som kan tiltrekke oppmerksomhet. I en samtale tenker jeg bevisst på hvor flink hun er til å lytte, og at man kan ha en konversasjon hvor man eventuelt prater/lytter like mye. Blikkontakt, smil og de rette ordene til rett tid er viktig da. Det å skape nysgjerrighet rundt sin egen person er spennende og til tider sjarmerende. Har man noen av disse egenskapene så behøver ikke utseende alltid bety mest. Jeg er vel så opptatt av indre kvaliteter som det ytre. Er hun intelligent og har sosiale antenner så er det også et pluss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå