AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 Kan jeg bruke matfløte i kaffen, eller må det være kaffefløte? Hva er forskjellen anyway? Anonymous poster hash: 20f0e...6cd
Eriana Skrevet 16. oktober 2015 #2 Skrevet 16. oktober 2015 (endret) Smaker bittelitt annerledes på grunn av fettinnholdet. Kaffefløte har 10% fett og matfløte har 20%. Endret 16. oktober 2015 av Eriana
leonie Skrevet 16. oktober 2015 #3 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg bruker matfløte i kaffen Blir litt fyldigere smak pga fettinnholdet 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #4 Skrevet 16. oktober 2015 Takk babes, da slipper jeg å kaste matfløten. Anonymous poster hash: 20f0e...6cd
Gjest Overrasket Skrevet 17. oktober 2015 #5 Skrevet 17. oktober 2015 Kan jeg bruke matfløte i kaffen, eller må det være kaffefløte? Anonymous poster hash: 20f0e...6cd Så klart! Matfløte i kaffen er noe herk! Er man uforsiktig og heller feil kan kaffen bli forvandlet til en middagsrett! Her i huset blir det fort poteter og stekt torsk av kaffe og matfløte, men det er fordi jeg bruker 100 % arabica-kaffe. Noen ganger heller jeg fra gærne siden av koppen, og da får jeg brunost! Jeg misliker brunost! Bruker du annen kaffe får du kanskje noe annet i koppen! Jeg har hørt mange historier om matfløte og Friele-kaffe. Jeg husker godt da "kaffefløten" kom, en gang på 90-tallet. Før det var det ofte at mormor ringte og måtte ha hjelp, fordi den vanlige fløten, da het det bare fløte, hadde forvandlet kaffen til både bringebær og kokt kål! Tenk deg å starte morgenen med kokt kål når du egentlig vil ha en kopp sort java! Nei, velg det trygge, ha kaffefløten i kaffen og matfløten i sausen.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #6 Skrevet 17. oktober 2015 Er jeg sær som bruker kremfløte i kaffen..? Kaffefløte er jo som tynn melk, jeg synes ikke den er god. Matfløte duger når jeg ikke har kremfløte. Anonymous poster hash: a4743...f8c
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #7 Skrevet 17. oktober 2015 Er jeg sær som bruker kremfløte i kaffen..? Kaffefløte er jo som tynn melk, jeg synes ikke den er god. Matfløte duger når jeg ikke har kremfløte. Anonymous poster hash: a4743...f8c Ikke sær, bare kvalitetsbevisst. For meg finnes det bare én type fløte. Anonymous poster hash: 61711...936
skrue Skrevet 18. oktober 2015 #8 Skrevet 18. oktober 2015 Det beste er å lære seg å drikke kaffe (og te) bar. Da slipper man slike problemstillinger
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #9 Skrevet 18. oktober 2015 Nei, nei, nei! Kaffe skal drikkes SVART!! Ikke ødelegg god kaffe med melk, fløte eller sukker. For å svare på spørsmålet: jeg har ingen anelse, men vil ikke tro det er store forskjellen. Du overlever nok. Hilsen hun som aldri husker hvilken fløte man bruker til hva uansett. Anonymous poster hash: 0b308...403
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå