AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 har det veldig bra. Traff plutselig på hennes vennine i dag, og tok like gjerne en kaffe med denne venninen siden vi bor på hver vår side av dette vidstrakte land. Naturligvis kom vi innom samtaleemner som min tidligere kjæreste og hva hun driver med i dag. Det jeg sitter igjen med etter denne samtalen et at min ekskjæreste lever et godt liv. Det gjør meg så inderlig glad dersom dette faktisk stemmer, for jeg håper oppriktig at hun får det gode livet hun fortjener. Er dette rart? I disse tider hvor man søker bekreftelse for alt, om det er gutter som går til fjells i treningstights, eller jenter som blir svett av et halvmaraton, er det rart av meg å være glad på vegne av at hun har det bra? Har noen andre følt det slik? Hjælp! Anonymous poster hash: 3b65c...6ef 1
Polly Ester Skrevet 16. oktober 2015 #2 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg syns det er fint at du ble glad på hennes vegne, jeg. Empati er en bra egenskap. Jeg også ønsker eksen min alt godt, og jeg vet at han har det bra og det er jeg glad for. Mye pga det kommer vårt felles barn til gode at han har det bra.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #3 Skrevet 16. oktober 2015 Sånn bør alle ekser tenke. Jeg har ingen interesse av å være i min eks sitt liv, men jeg ønsker han alt godt og er oppriktig glad for at han har det bra. Anonymous poster hash: facae...063
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #4 Skrevet 17. oktober 2015 Det syntes jeg viser at du er glad i henne som menneske og unner henne det beste, og er en slik innstilling jeg tenker at flertallet bør ha for sin ex. Slik man ville blitt glad for å høre at en venn eller familiemedlem hadde det bra. Ingenting å rope "hjelp" for. Jeg har det slik med to av mine tre ekser, og ser på det som en veldig positiv ting. Ingen har noe å vinne på å gå rundt å ønske noen andre vondt. Anonymous poster hash: 3df2d...5d6
Gjest Franke Ann Skrevet 17. oktober 2015 #5 Skrevet 17. oktober 2015 Skjønner godt at det må være hardt å være et så altruistisk og flott menneske som deg. Det her er rett og slett ikke normalt. Har du vurdert å søke om helgenstatus?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå