AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 Elsker dette merket. Men må utenlands for å få ta i det, og det er kun i UK/Irland, USA og Canada jeg har funnet det. Hvorfor er det så vanskelig å få tak i det egentlig? Er det et sånt eksklusivt hysjhysj-merke? Ja jeg vet jeg kan bestille på nett. Men liker å gå i parfymerier og prøve. ELSKER Colourburst Lip butter fra Revlon.. det er mykt som smør og har helt fantastisk farge! Anbefales! Anonymous poster hash: a2750...6ed
Sandie Skrevet 16. oktober 2015 #2 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg har lurt på det samme.Savner merket og spurte i et parfymeri.Fikk bare vite at Revlon hadde trukket seg fra det norske markedet.Kanskje de solgte dårlig her? Heldigvis mulig å få tak i på nettet i det minste, men håper de kommer tilbake til Norge.
Gjest earlgrey Skrevet 18. oktober 2015 #3 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg har lurt på det samme.Savner merket og spurte i et parfymeri.Fikk bare vite at Revlon hadde trukket seg fra det norske markedet.Kanskje de solgte dårlig her? Heldigvis mulig å få tak i på nettet i det minste, men håper de kommer tilbake til Norge. Hvilken nettside kjøper du revlon?
Sandie Skrevet 18. oktober 2015 #4 Skrevet 18. oktober 2015 Hvilken nettside kjøper du revlon? Jeg har hittil bare kjøpt fra BliVakker og Blush,men der er det mest hårprodukter de har. Ser at utvalget av make-up er mye bedre her: http://eleven.no/revlon-b569.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå