Enilorac Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 Var hos frisøren i dag og ba om en kald blondfarge.. Hun sa at for å få til dette må det litt grått til.. Det var greit, men jeg synes det ble litt for mange grå striper og litt for mørkt i forhold til den lyse blondfargen jeg ønsket. Noen tips til hva man kan gjøre hjemme for å lysne det grå litt mer og gjøre det mer bleket?
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #2 Skrevet 16. oktober 2015 Var hos frisøren i dag og ba om en kald blondfarge.. Hun sa at for å få til dette må det litt grått til.. Det var greit, men jeg synes det ble litt for mange grå striper og litt for mørkt i forhold til den lyse blondfargen jeg ønsket. Noen tips til hva man kan gjøre hjemme for å lysne det grå litt mer og gjøre det mer bleket? Jeg ville gått tilbake til frisøren, og sagt fra om at resultatet ikke ble slik som du informerte om på forhånd at du ønsket. Det er mulighet for at de ordner det slik du vil ha det, uten kostnad for deg, dersom du klager og spør frisøren om det Anonymous poster hash: 5c782...c05
Professor Orm Skrevet 16. oktober 2015 #3 Skrevet 16. oktober 2015 Har ikke noe konkret tips, men hvis det er noe trøst sitter ikke kalde pigmenter særlig bra i håret, og du kan vente det blir gradvis bedre. Ellers støtter jeg innlegget ovenfor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå