Gå til innhold

Takle hendelser når man er alene......

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
De fleste av oss klarer det vi må klare. Er du alene så takler du også problemene alene. Dvs. de aller fleste er ikke såååå alene - man har som regel noen venner, noe familie som man kan be om hjelp. Men det er jo selvsagt en terskel - å be om hjelp!

Sissi

En terskel å be om hjelp....

I mitt tilfelle handler det ikke om at jeg trenger hjelp av noen. Men jeg synes det er så rart at folk ikke ser ut til å skjønne hvordan det er å bo alene....helt uten nettverk. (mitt nettverk befinner seg et annet sted)Til min eks tar de alltid hensyn, de avtaler til og med at deres barn skal leke med vårt barn når det er hos han. Min eks har hele slekta si rundt seg, og barnet har der folk rundt seg hele tiden. Min eks får hjelp til alt. Min eks får vite alt via sladder på bygda. Meg er det ingen som spør, ingen som tar hensyn, jeg får ikke vite noenting. Og sier jeg noe om det får jeg bare kritikk tilbake. Og alle synes liksom at det er såå fantastisk å bo her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg vet ihvertfall en ting, det er svært slitsomt og ødeleggende å bo et sted man egentlig ikke har lyst til å bo. Det er ingen som tenker den tanken engang, man blir sett på som negativ og får alle imot seg. Selv om jeg synes det er rart at man ikke tenker slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...