Gjest Janna Skrevet 10. juli 2002 #1 Del Skrevet 10. juli 2002 ...har jeg tenkt å prøve meg på ovnsbakt rødløk og italiensk minestronesuppe om et par dager. Håper det går bra. Noen flere som ble fristet til å tilbringe mer tid på kjøkkenet etter å ha sett "Den nakne kokken" tv-serien hans??? Jeg elsker de programmene og får lyst til å løpe på butikken med en gang for å prøve alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clara Skrevet 10. juli 2002 #2 Del Skrevet 10. juli 2002 Jeg er også blitt kjempeinspirert av Jamie. Synes han er helt topp, og har to av hans bøker. Men jeg savner matprogrammene med Nigella på Metropol. Nigella Lawson er helt herlig. Les noen av hennes kokebøker om du ikke allerede har gjort det. Hun kan beskrive maten slik at man skjønner hvordan den smaker - før man har smakt den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. juli 2002 #3 Del Skrevet 11. juli 2002 Åja! Elsker Jamie Oliver (både maten også er han SÅÅÅ søt!!) Når programmene hans går på TV sitter jeg klistra forran og noterer så blekket spruter! Kjøpte den boka Vinga tydeligvis har, men har ikke fått rota meg ut på kjøkkenet med den enda.... :oops: :cry: Men bare vent! Snart kommer det nok et kamerateam på døra etter meg og når jeg starter opp med kokekunstene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella* Skrevet 11. juli 2002 #4 Del Skrevet 11. juli 2002 Jamie Oliver er flink nok han, men min favoritt er Mat på SVT1 med Tina Nordstrøm!!!!! Hun er et oppkomme av gode ideer, søt og blid! Igrunnen tror jeg vi kan kalle henne en krysning av Ingerid Espelid Hovig og Jamie Oliver. Bella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 11. juli 2002 #5 Del Skrevet 11. juli 2002 Bella* ! TOPP!! Tina är bäst!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 12. juli 2002 #6 Del Skrevet 12. juli 2002 Jeg fikk en av kokebøkene hans til bursdagen, men må innrømme at jeg ikke har fått prøvd ut noe enda. Jeg liker å se programmene hans på tv, og boka er fin den, men jeg får meg liksom ikke til å prøve deg selv - for meg er det akkurat littegranne for mye rare ingredienser til at det blir noe av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clara Skrevet 14. juli 2002 #7 Del Skrevet 14. juli 2002 Ja,Tina er topp! Du som ennå ikke har sett henne slå på TVen og kos deg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2002 #8 Del Skrevet 15. juli 2002 Jeg har også kokeboka hans. Maten hans er sikkert enkel, men mange av oppskriftene inneholder litt for mange uvanlige ingredienser til at jeg har fått prøvd så mye. Jeg har imidlertid prøvd en oppskrift. Det var torsk med blant annet chili, lime og persille. Anbefales på det sterkeste. Lettvindt, raskt og veldig godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå