AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 Er veldig glad i sylteagurk, men har aldri spist det noe særlig verken i barndom eller voksen alder, så jeg vet ikke helt hvilken mat jeg kan bruke det til. Noen forslag eller favoritter? Er veganer Anonymous poster hash: bcedd...7a9
leonie Skrevet 16. oktober 2015 #2 Skrevet 16. oktober 2015 (endret) Sylteagurk kan du for eksempel ha på burger (regner med det passer fint til de fleste veganburgere) eller brødskive (gjerne oppå bønnepostei eller lignende). Du kan også bruke det i potetsalat eller en annen kremet salat Endret 16. oktober 2015 av leonie 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #3 Skrevet 16. oktober 2015 Potetsalat har jeg faktisk aldri laget, det skal jeg prøve. Takk :D Anonymous poster hash: bcedd...7a9
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #4 Skrevet 17. oktober 2015 Hamburger. Pølse. Anonymous poster hash: 706b8...d74
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 17. oktober 2015 #5 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg spiser ofte en haug sylteagurk ved siden av indisk mat. Kjempegodt! Det er også fint å finhakke og putte i brun saus. Laken til sylteagurk gjør seg for øvrig godt i (vegansk) rømme eller (vegansk) yoghurt naturell som basen til en god og syrlig dip/falafeldressing o.l.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #6 Skrevet 18. oktober 2015 Takk for tips Anonymous poster hash: bcedd...7a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå