AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 Hvor ofte trener du? Hva trener du? Og hvor lange er øktene dine? Anonymous poster hash: cb609...999
Drikkeflaska Skrevet 16. oktober 2015 #2 Skrevet 16. oktober 2015 Trener 4-5 dager i uka. ca 2 dager styrke og 3 dager kondisjon. Øktene er vanligvis 30-40 min lange.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #3 Skrevet 16. oktober 2015 Trener 4-5 dager i uka. ca 2 dager styrke og 3 dager kondisjon. Øktene er vanligvis 30-40 min lange. Du synes ikke det er "bortkastet" å dra på treningssenteret (hvis du trener på senter?) og være det i bare 30 minutter? Jeg mener ikke at 30 minutter er for lite eller dårlig trening, for det er det absolutt ikke, særlig ikke når du trener så ofte som 4-5 dager i uka Men greia er at jeg alltid føler jeg "må" være på senteret en stund når jeg først er der, og får nesten dårlig samvittighet hvis jeg drar hjem etter 45 minutter. Anonymous poster hash: cb609...999
Drikkeflaska Skrevet 16. oktober 2015 #4 Skrevet 16. oktober 2015 Du synes ikke det er "bortkastet" å dra på treningssenteret (hvis du trener på senter?) og være det i bare 30 minutter? Jeg mener ikke at 30 minutter er for lite eller dårlig trening, for det er det absolutt ikke, særlig ikke når du trener så ofte som 4-5 dager i uka Men greia er at jeg alltid føler jeg "må" være på senteret en stund når jeg først er der, og får nesten dårlig samvittighet hvis jeg drar hjem etter 45 minutter. Anonymous poster hash: cb609...999 Det hadde jeg nok også følt, men de gangene jeg har trent på senter så bruker jeg vanligvis mye lenger tid, fordi man gjerne må vente på apparater ol. Nå trener jeg hjemme/ute og det er egentlig ganske praktisk, for da er jeg ferdig etter 30-40 min. Slipper å tenke på all tiden som går med til å reise til senteret og tilbake, osv. For min del blir det i alle fall lettere å trene og jeg gjør det dermed oftere også
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #5 Skrevet 16. oktober 2015 Det hadde jeg nok også følt, men de gangene jeg har trent på senter så bruker jeg vanligvis mye lenger tid, fordi man gjerne må vente på apparater ol. Nå trener jeg hjemme/ute og det er egentlig ganske praktisk, for da er jeg ferdig etter 30-40 min. Slipper å tenke på all tiden som går med til å reise til senteret og tilbake, osv. For min del blir det i alle fall lettere å trene og jeg gjør det dermed oftere også Men du gjennomfører samme mengden trening selv om du trener på senter som hjemme/ute? Bare at du bruker lengre tid pga. venting på apprater osv? Jeg burde vel også trent litt hjemme og ute, men er så vant til treningssenteret, og føler jeg "må" dit for å trene. At det ikke blir skikkelig hvis jeg gjør det hjemme Anonymous poster hash: cb609...999
Drikkeflaska Skrevet 16. oktober 2015 #6 Skrevet 16. oktober 2015 Men du gjennomfører samme mengden trening selv om du trener på senter som hjemme/ute? Bare at du bruker lengre tid pga. venting på apprater osv? Jeg burde vel også trent litt hjemme og ute, men er så vant til treningssenteret, og føler jeg "må" dit for å trene. At det ikke blir skikkelig hvis jeg gjør det hjemme Anonymous poster hash: cb609...999 Har ikke råd til treningssenter, så da må jeg gjøre det hjemme. Føler egentlig jeg får like mye utbytte, men når det gjelder styrketreninga så har jeg litt utstyr og sånn her hjemme da.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #7 Skrevet 16. oktober 2015 Har ikke råd til treningssenter, så da må jeg gjøre det hjemme. Føler egentlig jeg får like mye utbytte, men når det gjelder styrketreninga så har jeg litt utstyr og sånn her hjemme da. Okei Jeg har kun en vektskive og et par treningsstrikker, men det er jo egentlig nok, fordi det er utrolig mange styrkeøvelser man kan gjøre med strikk! Anonymous poster hash: cb609...999
Sushi Skrevet 16. oktober 2015 #8 Skrevet 16. oktober 2015 Trener 4-5 ganger i uka, styrke og løping ca. annenhver gang. Styrketrening 40-50 minutter (på senter) og løping ute 30-60 minutter.
Ingvilddd Skrevet 16. oktober 2015 #9 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg trener i snitt 5 ganger i uka. Både kardio (jogging, ellipse, hoppetau, roing) og styrketrening (frivekter, apparater, kettlebells, slynge), og også en del bevegelighetstrening. Kombinerer flere ting i samme økt, eller har rene økter med kardio eller styrke. Hver økt er på minst 45 minutter, maks 75 minutter
Gjest Runforit Skrevet 16. oktober 2015 #10 Skrevet 16. oktober 2015 Jogger hver dag 6-10 km. Bruker ca. 30-50 min.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #11 Skrevet 16. oktober 2015 Jogger hver dag 6-10 km. Bruker ca. 30-50 min. Trener du ingenting styrke ved siden av joggingen? Anonymous poster hash: cb609...999
King in the North Skrevet 16. oktober 2015 #12 Skrevet 16. oktober 2015 Du synes ikke det er "bortkastet" å dra på treningssenteret (hvis du trener på senter?) og være det i bare 30 minutter? Jeg mener ikke at 30 minutter er for lite eller dårlig trening, for det er det absolutt ikke, særlig ikke når du trener så ofte som 4-5 dager i uka :)Men greia er at jeg alltid føler jeg "må" være på senteret en stund når jeg først er der, og får nesten dårlig samvittighet hvis jeg drar hjem etter 45 minutter. Anonymous poster hash: cb609...999 Alt handler om totalt arbeid gjennomført. Er man effektiv så er 30-45 minutter mer enn nok:) Mange bodybuildere kjører mange korte økter der møter opp og får unnagjort masse volum på en eller flere muskelgrupper. 30 minutter cardio er også mer enn nok, alt etter hvilken intensitet man går for.
Gjest Runforit Skrevet 16. oktober 2015 #13 Skrevet 16. oktober 2015 Trener du ingenting styrke ved siden av joggingen? Anonymous poster hash: cb609...999 Nope.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #14 Skrevet 17. oktober 2015 Styrke ca 3 ganger i uka, 60-70 minutter hver gang. Svømming en gang i uka, 30-50 minutter hver gang.Anonymous poster hash: d8f99...3af
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #15 Skrevet 17. oktober 2015 Alt handler om totalt arbeid gjennomført. Er man effektiv så er 30-45 minutter mer enn nok:) Mange bodybuildere kjører mange korte økter der møter opp og får unnagjort masse volum på en eller flere muskelgrupper. 30 minutter cardio er også mer enn nok, alt etter hvilken intensitet man går for. Hvilken intensitet mener du er "bra nok" ved en kardioøkt på 30 minutter, da? Anonymous poster hash: cb609...999
King in the North Skrevet 17. oktober 2015 #16 Skrevet 17. oktober 2015 Hvilken intensitet mener du er "bra nok" ved en kardioøkt på 30 minutter, da? Anonymous poster hash: cb609...999 Det er helt individuelt kjære deg Som med all trening.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #17 Skrevet 17. oktober 2015 Hvor ofte trener du? Hva trener du? Og hvor lange er øktene dine? Anonymous poster hash: cb609...999 3-6 økter i uka. Sikter alltid på fem, men alt går ikke alltid som planlagt. Trener styrke, balanse/stabilitet, yoga og kampsport. Styrke, yoga og balanse/stabilitet-øktene er rundt en time, kampsport er på halvannen time. Anonymous poster hash: 3af28...521
Caterina Skrevet 18. oktober 2015 #18 Skrevet 18. oktober 2015 4 dager i uka. 2 dager styrkeøkt med PT; 50min (og 10 min oppvarming). 1 dag styrke på egenhånd; 50 min 1 dag yoga og løping; 50 min + 1 time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå