Gå til innhold

Tips til hva man kan finne på hjemme alene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har gått fra å være samboer med en med mye fritid til å bo alene og ha en kjæreste med lite fritid, så det blir mye tid alene på kveldene. Mangel og fantasi og at ting høres mye morsommere ut når andre enn seg selv kommer med forslag gjør at jeg spør dere her inne.. :) Hva liker dere å gjøre når dere er hjemme alene?

Anonymous poster hash: 0e769...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spise god mat, se på tv. Husarbeid hvis jeg har veldig mye energi. Stryke skjorter foran tv-en er fin aktivitet.

Anonymous poster hash: f6d56...8ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Internett, tv, lese bok/blad, fikse negler, vaske huset (liker det best sammen men dog).. Invitere venner, eller gå ut enten med venner eller alene - cafe - utstilling - museum - kino. Bake/lage-forberede mat... Male. Trene! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Jeg er samboer med en mann som er ekstremt mye borte pga jobb

Jeg ser serier, filmer, surfer nettet, spiller , hører podkaster, hekler, fargelegger, har to dyr som krever sitt, husarbeid (jeg elsker husarbeid jeg da), venner, går turer, hjemmetrening, eksperimentering med matlagning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Invitere på venninnekveld eller gå spontanturer med venninner om natten. Ha Disney-marathon, lære å strikke, bake kake, gjøre de tingene man bør gjøre men aldri gidder, lese en bok, tegne/male, ha et eget juleverksted for deg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hatet å lage mat, så jeg lærte meg å bake og lage mat, nå er det kjempegøy og jeg koser meg med det hjemme alene :) har også en boks med litt hobby ting, tusjer, perler osv men må innrømme at jeg ser mest tv :P

Anonymous poster hash: 1565f...872
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bl.a.: Ommøblere, pusse opp, kose seg i badekaret, lage planer for spennende prosjekter.

Anonymous poster hash: 0fd7d...657
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du glad i å være i ditt eget selskap hadde dette neppe vært et problem. *fårete glis*

Hvorfor ikke finne på ting med venner? Kino, café, invitere på middag eller kveldsmat? Sjekke kulturkalenderen der du bor. Eller melde deg som frivillig til noe. Finn en forening som trenger hjelp eller begynn i kor. Trening er jo en klassiker. Jeg leser masse bøker, strikker, sitter på nett og leser fagartikler (nerd) og bare koser meg alene.

Anonymous poster hash: c9715...e24

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp begynt på en god bok! Ellers tegner jeg, trener, går turer med hundene og

finner på ting med venner. På andre rolige dager blir det film/serie, spill osv. :)

Edit: Å finne nye hobbyer er også gøy, f.eks har du aldri strikket før, så er kanskje det noe å teste ut :) Prøve ut nye ting! 

Endret av infectedsopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...