Gå til innhold

Hvilken hårvoks bruker du?

Braah

Anbefalte innlegg

Ja, spørsmålet er veldig enkelt: Hvilken hårvoks bruker dere?

Har selv ganske tykt hår, så vil ha en voks som gir veldig bra shine og bra hold. Bruker Define Men, som er helt grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker veet. Enkel og rask hårfjerning. 

Anonymous poster hash: c4305...260
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, spørsmålet er veldig enkelt: Hvilken hårvoks bruker dere?

Har selv ganske tykt hår, så vil ha en voks som gir veldig bra shine og bra hold. Bruker Define Men, som er helt grei.

Renati ;)

Anonymous poster hash: 8686c...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renati ;)

Hvilken da?

Har selv Straight hold, men er nestem umulig å style på tykt og mellomlangt hår, samtidig som den ikke gir særlig med glans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken da?

Har selv Straight hold, men er nestem umulig å style på tykt og mellomlangt hår, samtidig som den ikke gir særlig med glans

Straight hold her også, med litt hårspray etter voxen. Funker som bare det. Meen skulle helst funnet en som funker uten spray. Har ikke kommet over noe enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Straight hold her også, med litt hårspray etter voxen. Funker som bare det. Meen skulle helst funnet en som funker uten spray. Har ikke kommet over noe enda...

Du kan jo forresten prøve noen av de "sterkere" typene til renati. De har syk feste, men for meg blir det for mye kliss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hår har du? Tykt? Langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hår har du? Tykt? Langt?

Stund siden jeg klipte meg så det har vokst en del, men ikke så veldig langt. Litt over ørene og tykt. Tror faktisk det blir frisør imorgen ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stund siden jeg klipte meg så det har vokst en del, men ikke så veldig langt. Litt over ørene og tykt. Tror faktisk det blir frisør imorgen ;) hehe

Og hvor blir håret ditt seendes ut etter at du har satt på voksen? Fortsatt like bra hold i håret 5 timer etter at du har lagt på voks? Og gliser håret ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor blir håret ditt seendes ut etter at du har satt på voksen? Fortsatt like bra hold i håret 5 timer etter at du har lagt på voks? Og gliser håret ditt?

Blir stortsett alltid dårligere etter noen timer/ eller om jeg har vært ute i regn. Holdes normalt greit i 5 timer tror jeg. Når jeg drar ut på byen holder det helt til jeg våkner dagen derpå, merkelig nok. Føler meg fresh på håret hver gang dagen etter fyll. Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir stortsett alltid dårligere etter noen timer/ eller om jeg har vært ute i regn. Holdes normalt greit i 5 timer tror jeg. Når jeg drar ut på byen holder det helt til jeg våkner dagen derpå, merkelig nok. Føler meg fresh på håret hver gang dagen etter fyll. Haha

Aha, jeg skjønner.

Så du kombinerer Renati Straigh Hold, med spray. Hvilken spray?

Endret av Braah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, jeg skjønner.

Så du kombinerer Renati Straigh Hold, med spray. Hvilken spray?

Osis+ strong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Osis+ strong

Hva skal denne hjelpe på? Gi håret mer hold så det blir helt stivt? Gir den glans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet ut rettergang isted og må si det funker fjell. Håret blir rett som bare det. Men om jeg skal ha slikt hår så må jeg bruke det hver morgen.

Noen flere som benytter seg av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Sæd. Billig og bra! Bare se på håret til Mary i "alle elsker Mary" !

Anonymous poster hash: e8039...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...