Gå til innhold

Er analsex deilig for en jente?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du nekter på at det er koblet til psyken: får du orgasme når du har avføring?

Anonymous poster hash: 2945f...80e

Ja, jeg har fått orgasme ved avføring siden jeg var 10-12 år.

Så tror IKKE det har noe med psyken å gjøre nei....;-)

Anonymous poster hash: a1983...f15

Er du så lite følsom i vagina?

Anonymous poster hash: c3e78...531

Jeg er følsom begge steder, kan få både klitoris orgasme, vaginal, og analorgasme.

Men analorgasmen kommer lettest ETTER jeg har fått en vanlig. Disse kan jeg få flere ganger, den vanlige trenger jeg pause for å få flere av. ;-)

Anonymous poster hash: a1983...f15

nei. fatter fremdeles ikke hvorfor menn absolutt skal opp drithølet. tanken i seg selv er kvalm nok. neste gang en mann spør meg om vi skal ta den i analen så kommer jeg bare til å spørre han om hvilken dildo han vil ha oppi der. 

Anonymous poster hash: decdf...2e6

Du syns homofile er ekle, med andre ord?

Anonymous poster hash: 83e18...7fd

Annonse

Gjest supernova_87

Uansett hvor lite du vil at det skal være psykisk (altså en fetisj) så er det ikke en erogen sone oppi rektum da kvinner ikke har prostata. Dette er ikke individuelt. Det gjelder for alle. Du har ikke prostata uansett når du er kvinne. Sånn er det bare.

Det er det samme med andre fetisjer. Du synes sikkert ikke det er godt å gnikke deg inntil et tre, mens noen tenner på dette og synes dermed det er godt selv om det egentlig ikke er det fysisk.

Orgasme er også i stor grad knyttet opp mot psyken. Det er jo derfor jeg får orgasme når jeg og samboer har vaginal sex, selv om det ikke er noe svært fysisk godt i seg selv med ren vaginal sex, men nå er jeg i stand til å innse dette.

Det er ikke noe flaut at du tenner på analsex og dermed synes det er godt.

Anonymous poster hash: 2945f...80e

Her er en veldig enkel definisjon av erogene soner til deg: "En erogen sone er et område på kroppen som gir seksuelle lystfølelser og nytelse når det blir berørt. Det er individuelt hvor på kroppen disse sonene finnes."

Dessverre er ikke du sjef over andres erogene soner, og hvilke erogene soner som gjelder for deg er ikke universal-svaret. Jeg har ikke prostata i brystvorta, men det er likevel en erogen sone for meg. Det er ikke et krav å ha prostata alle steder, for at det skal være en mulig erogen sone, dette gjelder også anus for kvinner. Så NEI, å ikke kunne ha erogen sone i rumpa gjelder ikke alle kvinner. 

Du kan ikke kalle alt det folk tenner på en fetisj. 

Jeg hater analsex. Synes ikke det er godt på noen som helst måte.

Er glad i rumper som på avataren din, men holder meg langt unna rævhullet på ei dame. Doggy er ei deilig stilling, men kun vaginal.;)

Anonymous poster hash: e5eba...2a5

• Liker 1

Dette er forskjellig fra person til person :) jeg for min del synes det er utrolig deilig! Samboeren maste lenge, men en dag ga jeg etter. Brukte lang tid på å "varme opp" å mange mnd med "trening" får han fikk inn så lite som tuåpen av penishodet. Nå er det nesten bedre enn vanlig sex!

Anonymous poster hash: ec95c...da9

Annonse

Ja, det er deilig. Hvis man gjør det riktig. Typen min har stor, deilig pikk og jeg kan få ganske så heftig orgasme av analysex. Kanskje bedre enn av vanlig sex til og med.. Men jeg gjør det aldri med mindre jeg er forbredt på det. :)

• Liker 1
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...